اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حمایت قهرمان سابق جهان از مالک باشگاه تراکتور

قهرمان سابق جهان در رشته تکواندو از عملکرد صدا و سیما در اتفاقات اخیر با باشگاه تراکتور انتقاد کرد.

حمایت قهرمان سابق جهان از مالک باشگاه تراکتور

فرزاد عبداللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی در ورزش نباید تنها در شعار خلاصه شود و باید زمینه عمل هم ثابت شود تا موجبات دلسردی بخش خصوصی و انصراف از حضور در ورزش نشود.

وی گفت:  رسانه ملی باید حامی بخش خصوصی جهت ترغیب به سرمایه گذاری بیشتر باشد، اما عملا می‌بینیم که حتی اصل بی‌طرفی هم رعایت نمی‌شود و روز به روز شاهد فاصله افتادن بین هواداران باشگاه تراکتور با صدا و سیما هستیم.

قهرمان سابق جهان تاکید کرد: مجریان صدا و سیما طرفدار هر تیمی هم که باشند، باید فارغ از رنگ‌ها در تلویزیون حضور یابند، اما امروز می‌بینیم افرادی هستند که فکر می‌کنند با حمله با زنوزی و باشگاه بزرگ تراکتور، خودشان هم بزرگ می‌شوند، اما عملا این طور نبوده و این ضعف شخصیتی این افراد را نشان می‌دهد.

عبداللهی گفت: جا دارد مدیران صدا و سیما به این قضیه ورود کرده و اجازه ندهند میکروفن صدا و سیما به صورت یک طرفه تنها در اختیار عده‌ای باشد و در جریان‌های اخیر به نظر من باید از باشگاه تراکتور و مالک آن دلجویی شود و زمان برای باشگاه تراکتور هم برای پاسخگویی داده شود.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول