اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نمایش «فقط برای خدا» روایتی از سلوک حاج‌قاسم,؛ از کرمان، مشهد و بغداد تا دمشق

اکران مجموعه پوستر فقط برای خدا در اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بغداد، دمشق، کرمان و مشهد.

نمایش «فقط برای خدا» روایتی از سلوک  حاج‌قاسم,؛ از کرمان، مشهد و بغداد تا دمشق

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مجموعه پوستر فقط برای خدا؛ روایاتی از سلوک و مکتب ایشان در شهرهای مختلفی همچون دمشق، کرمان و مشهد به نمایش در آمد.

وی افزود: مجموعه پوستر «فقط برای خدا» از 6 ژانویه برابر 17  دی ماه سال جاری به مدت 10 روز در فرهنگسرای «ابورمانه»  در پایتخت سوریه در معرض دید عموم قرار گرفت و همزمان با این ایام در مقتل شهدای مقاومت در بغداد نیز این آثار اکران ‌شد.

 

 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان بیان کرد: مجموعه پوستر «فقط برای خدا» در شهر مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی و همچنین در کرمان در اداره کل ورزش و جوانان و نیز دادگستری به نمایش درآمد.

به گزارش فارس، در هفته هنر انقلاب اسلامی با انتشار مجموعه پوستری در بستر فضای مجازی نگاه‌های بسیاری جذب روایت‌های کوتاهی ازسیره و مکتب سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبدشهید حاج‌قاسم سلیمانی شد، مردی که حیات و مماتش «فقط برای خدا» بود «فقط برای خدا».

 

مجموعه پوستر «فقط برای خدا» عرض ارداتی است از هنرمندان متعهد ایران اسلامی  به سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی. این مجموعه پوستر را «محمدرضا دوست محمدی» طراحی کرده است و احمد ایزدی و آذر همتی  پژوهش و ویراستاری خاطرات را بر عهده داشتند و امین زاده تقی نیز مدیر این پروژه بوده است.

مجموعه پوستر «فقط برای خدا» پس از انتشار در هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین ماه امسال به زبان‌های انگلیسی، عربی، اردو، روسی و ترکی استانبولی  ترجمه و در اختیار دوستداران سیدالشهدای مقاومت در سراسر جهان قرار گرفته است.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول