اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم مرمت فضاهای آموزشی فرسوده در فیروزآباد

رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته که تا پایان سال جاری، فضای آموزشی نیازمند تجهیز و مرمت در شهرستان بررسی و مشکلات و نواقص آن‌ها مرتفع گردد.

لزوم مرمت فضاهای آموزشی فرسوده در فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد ، مهرالله رخشانی‌مهر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با امام جمعه این شهرستان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش فارس و جمعی از مسؤولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: محصول کار ما که همان مدرسه‌سازی است باید بالاترین کیفیت را داشته باشد تا بتوانیم با هویت‌بخشی به معماری مدارس، از معماری ایرانی اسلامی بهره بگیریم.

وی گفت: در برنامه کاری خود تعریف پروژه جدیدی نداریم، زیرا پروژه‌هایی که تا الان نیمه کاره رها شده‌اند، خساراتی است که بر دست دولت گذاشته شده و باید هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها تعین تکلیف شوند.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش افزود: برای استان فارس در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که از این میزان، حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های مشارکتی با خیران دیده شده است.

رخشانی مهر گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته که تا پایان سال ۱۳۹۹، فضای آموزشی و نوسازی نیازمند تعمیر و مرمت در شهرستان پیگیری و مشکلات و نواقص آنها مرتفع گردد.

در ادامه این نشست، امام جمعه فیروزآباد ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور  و هیئت همراه، اظهار داشت: شهرستان فیروزآباد از نظر فضای آموزشی به شدت نیاز به مساعدت دارد.

آیت‌الله سیدعزیزالله هاشمی زاده افزود: در این شرایط ضروری است که تجهیزات مراکز آموزشی در حال ساخت،  نیازمند مرمت یا پروژه‌های تکمیل شده از طریق وزارتخانه تامین شود.

امام جمعه فیروزآباد خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور با نگاه ویژه ای ارتقای سرانه فضای آموزشی و تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی و تجهیز آن‌ها را در این شهرستان در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول