اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بازگشت 12 واحد صنعتی به چرخه تولید در استان بوشهر

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان بوشهر گفت: با هدف تحقق جهش تولید ۱۲ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌‏ها و نواحی صنعتی این استان برای بازگشت به چرخه تولید از تملک بانک‌ها خارج و به سرمایه‎گذاران جدید واگذار شد.

بازگشت 12 واحد صنعتی به چرخه تولید در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با هدف تحقق جهش تولید ۱۲ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌‏ها و نواحی صنعتی این استان برای بازگشت به چرخه تولید از تملک بانک‌ها خارج و به سرمایه‎گذاران جدید واگذار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان بوشهر افزود: میزان سرمایه‎گذاری این واحدها ۵۶ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال است که اکنون شمار اشتغال آنها ۴۶ نفر است و در صورت فعالیت با ظرفیت کامل میزان اشتغال واحدها به ۳۳۶ فرصت افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: بانک‌‏های ملت و صادرات، ملی، تجارت و کشاورزی بیشترین همکاری را در زمینه خارج‌سازی واحدهای تولیدی در تملک داشتند.

صفوی اظهار داشت: تعامل و همکاری این بانک‌‏ها برای واگذاری واحدهای در تملک گامی ارزشمند در جهت تحقق جهش تولید است که باید به سایر واحدهای در تملک نیز تعمیم داده شود.

وی افزود: درزمان حاضر نیز تنها ۱۲ واحد صنعتی مستقر در شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان بوشهر در تملک بانک‎های صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون، تجارت، ملی و ملت است.

صفوی بیان کرد: دراین‌ارتباط انتظار می‏‌رود با توجه به شعار سال و اولویت کشور برای ایجاد رونق اقتصادی از راه تولید بزودی شاهد واگذاری ۱۲ واحد در تملک بانک‌های استان به سرمایه‌گذاران باشیم.

وی افزود: همچنین آزادسازی واحدهای در تملک یک فرصت ارزشمند برای ایجاد فرصت‎های شغلی است و با راه‎اندازی مجدد واحدها تولید در این استان نیز رونقی دوچندان به خود می‎گیرد.

صفوی اظهار کرد: در استان بوشهر باتوجه‌به زیرساخت‌های احداث شده بستر خوبی برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شده که در این زمینه از سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری استقبال می‌شود.

وی یادآور شد: استان بوشهر با ۱۲ شهرک و هشت ناحیه صنعتی آماده پذیرش سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول