اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ارایه ۲۵۰۰ خدمت رایگان پزشکی در درمانگاه صحرایی آبدان

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از ارائه دو هزار و ۵۰۰ خدمت در درمانگاه تخصصی صحرایی در شهر آبدان خبر داد.

ارایه ۲۵۰۰ خدمت رایگان پزشکی در درمانگاه صحرایی آبدان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، احمد آخوندی امروز در حاشیه اختتامیه درمانگاه تخصصی صحرایی در شهر آبدان اظهار داشت: به مناسبت دهه مقاومت این درمانگاه تخصصی صحرایی در شهر آبدان به مدت دو روز راه‌اندازی شد که مورد استقبال چشمگیر مردم این شهر و ساکنین روستاهای بخش آبدان قرار گرفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با بیان اینکه در این درمانگاه دو هزار و ۵۰۰ خدمت به مراجعین ارایه شد افزود: این خدمات در تخصص‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی از جمله چشم‌پزشکی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، ارتوپد، دندانپزشکی، تغذیه، روانشناسی، پرستاری، مامایی و خدمات دارویی و به طور رایگان ارائه شد.

وی اضافه کرد: ۲۵ نفر از مراجعین به چشم پزشکی نیز برای انجام عمل جراحی چشم به بیمارستان بوشهر ارجاع شدند که به صورت رایگان انجام خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تقدیر از عوامل اجرایی درمانگاه تخصصی‌صحرایی آبدان گفت: در این درمانگاه صحرایی ۵۳ پزشک و عوامل اجرایی و رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و دارویی فعالیت داشتند.

آخوندی بیان داشت: این طرح با مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان، بخشداری آبدان، شهرداری و شورای اسلامی شهر و پایگاه مقاومت بسیج آبدان برگزار شده است.

وی افزود: استمرار برپایی درمانگاه‌های تخصصی صحرایی جز برنامه‌های سالیانه است امیدواریم مردم از این طرح‌ها نهایت استفاده را ببرند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر یادآور شد: سال گذشته نیز به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر و بسیج جامعه پزشکی استان، درمانگاه تخصصی صحرایی در روستای سرمستان از توابع بخش آبدان برپا شد که مردم از خدمات ارایه شده در آن درمانگاه رضایت داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول