اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

طرح‌های مصوب کارگروه رفع موانع تولید سمنان ضمانت اجرا دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: طرح‌های مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان دارای ضمانت اجرا و دستگاه‌های اجرایی موظف به پیاده‌سازی تعهدات خود هستند.

طرح‌های مصوب کارگروه رفع موانع تولید سمنان ضمانت اجرا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: تمام برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی و استانداری سمنان باید در زمینه گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت باشد.

وی بیان کرد: تغییر در ظاهر و محتوای برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دست بررسی است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با همکاری بخش‌های اقتصادی استانداری برای تحقق این امر بکوشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: در آینده نزدیک وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان سمنان سفر خواهد کرد که لازم است دستگاه‌های اجرایی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را از هم‌اکنون برای ارسال گزارش مکتوب کنند.

شریفی‌نژاد ادامه داد: گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح ملی و استانی در اولویت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان است و کارکنان دولت تمام‌قد در کنار تولیدکنندگان باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: تشکیل مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در درازمدت می‌تواند مشکلات بخش صنعت و تولید استان را به کمترین حد ممکن کاهش دهد.

تدوین برنامه‌های کاربردی در سرمایه‌گذاری 

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات زیرساختی در حوزه صنعت و معدن مورد تأکید استانداری سمنان است و مسؤولان با برنامه‌ریزی اصولی برای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

مجتبی بوربور بیان کرد: برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری تدوین برنامه‌های کاربردی ضروری است و برای تحقق این امر باید ظرفیت‌های استان به طور دقیق شناسایی شود.

وی افزود: ساماندهی واحدهای تولیدی برای اجرای طرح‌های حمایتی باید مورد توجه باشد و نمی‌توان یک معیار واحد برای گره‌گشایی از مشکلات صنعتگران داشته باشیم.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سمنان گفت: تحقق شعار سال و اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول