اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

طرح جامع تفکیک آب فضای سبز از آب شرب شهری سنندج ابلاغ شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: طرح جامع تفکیک آب فضای سبز از آب شرب شهری سنندج به دستگاه‌های متولی ابلاغ شده است.

طرح جامع تفکیک آب فضای سبز از آب شرب شهری سنندج ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه بررسی نحوه تفکیک شبکه آب شرب از آبیاری فضای سبز شهر سنندج در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در سنندج، برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع تفکیک آب فضای سبز از آب شرب شهری سنندج به دستگاه‌های متولی ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه شهرداری سنندج و نیز شرکت آب و فاضلاب استان کردستان ضروریست تلاش خود را جهت تسهیل در ساماندهی و تفکیک شبکه آب شرب از آبیاری فضای سبز شهری مضاعف کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: هم اکنون برای نگهداری و آبیاری 526 نقطه فضای سبز به مساحت 278 هکتار و برای بیش از 56 هزار اصله درخت توسط شهرداری سنندج از آب شرب استفاده می‌شود.

ملکی از تشکیل کمیته اجرایی برنامه‌های مشترک شهرداری و آب و فاضلاب شهری برای شروع جداسازی آب فضای سبز از شرب با انجام مطالعه توسط مشاور ذیصلاح خبر داد.

وی اظهار داشت: در راستای تغییر شیوه و بهینه‌سازی مصرف آب شرب بخصوص در مصرف و آبیاری فضای سبز با هدف ساماندهی و کاهش مصرف آب شرب شهری توسط شهرداری‌ها و دیگر ارگان‌های متولی اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و رسانه‌های جمعی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان ضمن تاکید بر پیش‌بینی افق توسعه و بهسازی شبکه آبیاری فضای سبز خواستار تدوین نقشه راه جهت تغییر شیوه آبیاری سنتی به سمت شیوه‌های آبیاری مدرن و تحت فشار توسط شهرداری‌های تابعه استان شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول