اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار دنا؛ مسؤولان پاسخگوی تعطیلی یکباره تنها شعبه بانک تجارت شهرستان دنا باشند

فرماندار دنا گفت: مسؤولان بانک تجارت کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعطیلی یکباره وآنی تنها شعبه بانک تجارت در شهرستان دنا توضیح دهند.

فرماندار دنا؛ مسؤولان  پاسخگوی  تعطیلی یکباره تنها شعبه بانک تجارت شهرستان دنا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، تعطیلی یکباره تنها بانک تجارت شهرستان دنا با واکنش فرماندار دنا روبه رو شد.

پناهی فرماندار دنا در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس گفت: مدیریت شعب بانک تجارت پاسخ دهد به چه دلیلی شعبه بانک تجارت در دنا تعطیل شد؟ و چرا بدون هماهنگی و اطلاع قبلی اقدام به این کار کرد؟


پناهی اظهار داشت: تعطیلی این شعبه اعتراض و گلایه مندی کسبه ، بازار و مردم را در پی داشت و مردم هم حق دارند نگران باشند، مگر نمی‌بایست تمامی کارها و تلاشهای ما در جهت تکریم ارباب رجوع و کم کردن درد مردم باشد !

فرماندار دنا گفت:  در سالی که به نام جهش تولید هست و  بیماری کرونا و تحریم‌های  ناجوانمردانه الام مردم را بیشتر کرده انتظار تدابیری بهتر و هوشمندانه‌ای را داریم.

پناهی اظهار داشت: ما باید توجیهی برای به درد سر انداختن برخی از مردم داشته باشیم وگرنه در این شرایط نامطلوب اقتصادی و اوضاع وخیم کرونایی نباید باعث دو چندان شدن مشکلات مردم شویم.

نماینده عالی دولت درشهرستان دنا گفت:سیاست بر این است که مدیر دستگاهها با ارائه راهکارها،نوید بخش برگشت و جذب مشتری برای بازار کار و تجارت  باشد نه اینکه به دور از  خدمات دهی یک شبه خدمات دهی تعطیل و شهروندان برای انجام امورات بانکی به مرکز استان مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول