اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

جمهوری اسلامی تنها نظامی بوده که در کنار عشایر است

مسوول بسیج عشایری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: عشایر کم‌هزینه‌ترین قشر جامعه برای دولت هستند، اما آنان ازنظر تولید محصولات کشاورزی و دامی نقش بسیار مهمی در کشور دارند و می‌توان گفت عشایر به معنای واقعی کلمه اقتصاد مقاومتی را اجرا کرده‌اند.

جمهوری اسلامی تنها نظامی بوده که در کنار عشایر است

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ سیاوش رستمی امروز در دیدار بسیجیان عشایر سپاه لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: در سپاه ناحیه‌ عشایری استان تمامی عشایر بسیجی لرستان را در راستای دفاع از کشور و انقلاب ساماندهی می‌کنیم.

وی بابیان اینکه عشایر کم‌هزینه‌ترین قشر جامعه برای دولت هستند، افزود: باوجود کم‌هزینه بودن آنان اما از نظر تولید محصولات کشاورزی و دامی نقش بسیار مهمی در کشور دارند و می‌توان گفت عشایر به معنای واقعی کلمه اقتصاد مقاومتی را اجرا کرده‌اند.

مسوول بسیج عشایری لرستان بیان کرد: عشایر در طول تاریخ با حکومت‌های طاغوتی که بر کشور حکمرانی کرده‌اند همیشه به مبارزه برخاسته‌اند اما جمهوری اسلامی تنها نظامی است که عشایر در تمام برهه‌های حساس آن با تمام توان از آرمان‌های آن دفاع کردند.

رستمی با اشاره به اینکه در مناطق محروم عشایری بسیج خدمات خوبی به مردم ارائه داد است، تصریح کرد: این اقدامات در قالب اردوهای جهادی در این مناطق انجام می‌شود.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول