اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مکتب حاج قاسم مکتب امام خمینی(ره) است/ خواص بدانید سکوت شما در بحران خیانت است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مکتب حاج قاسم مکتب امام است و این تفکر حاج قاسم از سال ۱۳۵۷ تا امروز ادامه داشته و خواهد داشت.

مکتب حاج قاسم مکتب امام خمینی(ره) است/ خواص بدانید سکوت شما در بحران خیانت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک‌شاهکویی صبح امروز در جشنواره بچه‌های حاج قاسم که در حسینیه ثارالله سپاه نینوا گلستان برگزار شد، اظهار کرد: مکتب حاج قاسم مکتب امام است و این تفکر حاج قاسم از سال ۱۳۵۷ تا امروز ادامه داشته و خواهد داشت.
وی ادامه داد: در زمان هشت سال دفاع مقدس حزب بعث‌ عراق جنایت‌های بزرگی انجام داد و در مقابل چشمان سربازان ما خانواده‌هایشان را به خاک و خون کشیدند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: همین تفکر امام و حاج قاسم بود که باعث شد جوانان و سربازان ما از هر قشر و‌ سنی مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاد و‌ مقاومت کردند.
ملک شاهکویی گفت: در‌ نگاه اسلام و مکتب شهید سلیمانی، غیرت ایرانی اسلامی فقط برای ایران و اسلام نیست بلکه برای تمام ادیان و تمام انسان‌ها است و این تفکر از همه انسان‌ها دفاع خواهد کرد و برابر کفار و‌ ظالمان ایستادگی خواهد کرد.
وی گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب ولایت‌پذیری و اطاعت از ولی است و نمی‌شود در زمان خوشی ولایت‌پذیر باشید و در زمان کار و عمل تنها تماشاگر باشید و سکوت کنید و اگر عملی انجام دهید و‌ سخنی بگویید جوری عمل کنید که خنثی و بی فایده باشد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان خطاب به خواص کشور تصریح‌کرد: در زمانی که باید درباره اهمیت حضور در سوریه و منطقه سخن می‌گفتید سخن نگفتید و برای مردم شبهه ایجاد کردید، آیا می‌توانید پاسخ خون این شهداء را بدهید؟ سخن نگفتید و امروز هم می‌خواهید از شرایط به نفع خود بهره‌برداری کنید.
ملک‌شاهکویی گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب شفاف و مشخص است و اگر می‌خواهید مکتب حاج قاسم را پیروی کنید با مردم شفاف و صادق باشید، اگر به واقع ولایت‌پذیر‌هستید شفاف باشید و در مسیر شهید سلیمانی حرکت کنید.
وی افزود: مرد عمل زمانی که وارد میدان می‌شود در میدان به دنبال امکانات و حمایت نیست بلکه با تمام وجود وارد عمل می‌شود و به سمت هدف حرکت می‌کند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: مکتب شهید سلیمانی این است که خطر‌ کنید و نترسید و سازش‌کاری و محافظه کاری نکنید و ریسک‌پذیر باشید.
ملک‌شاهکویی بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی یعنی ببینیم امروز رهبر و مولایمان چه می‌گوید و بر اساس آن عمل کنیم.
وی افزود: حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان داد مردم قدرشناس شخصیت‌های بزرگ و مدافعان مردم هستند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: با این مردم باید صادقانه رفتار کرد و مکتب شهید سلیمانی این است که هرگز برای پست‌های دنیوی ارزشی قائل نباشی و به مردم خدمت کنی.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول