اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خرید ۱۵ اتوبوس جدید در ناوگان اتوبوسرانی همدان

مدیر معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان از خرید ۱۵ اتوبوس جدید خبر داد و گفت: هفته آینده این وسایل نقلیه وارد‌ همدان می‌شوند.

خرید ۱۵ اتوبوس جدید در ناوگان اتوبوسرانی همدان

بابک اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان اتوبوسرانی همدان خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه با دستور شهردار قرارداد خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید عقد قرارداد شده است.

وی با بیان‌ اینکه طی چند روز آینده این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود گفت: ۳۰ دستگاه اتوبوس نیز در حال بازسازی است.

مدیر معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان با اشاره به اینکه چند دستگاه اتوبوس نوسازی و به همدان منتقل شده و اکنون نیز مورد استفاده قرار گرفته است افزود: مابقی نیز روی ریل بازسازی کامل است تا وارد همدان شوند و می‌توان گفت انقلابی در حوزه اتوبوسرانی بوده چرا که قریب به ۵۰ اتوبوس نو وارد ناوگان می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شد که برای هر دستگاه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است خاطرنشان کرد: قیمت اتوبوس‌های جدید نیز بیش از ۳ میلیارد تومان است.

اسدی بیان کرد: تیمی برای ورود اتوبوس‌های جدید به تهران اعزام شدند که اقدامات لازم را برای انتقال انجام می‌دهند و هفته آینده این وسایل نقلیه وارد شهر همدان می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول