اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پل حصارک ظرف دو روز آتی برای استفاده عموم آماده می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به اینکه نصب درزگیر در پل حصارک ظرف دو روز آتی به اتمام می‌رسد، گفت: این پروژه پس از نصب درز گیر به صورت دائم قابل استفاده برای شهروندان خواهد بود.

پل حصارک ظرف دو روز آتی برای استفاده عموم آماده می‌شود

عسگر نصیری، معاون فنی عمرانی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با بسته بودن پل حصارک، گفت: شرایط جوی منجر شد تا روند ایمن سازی پروژه طول بکشد. انجام درز گیری در زمان کاهش دما ممکن نیست و فعالیت‌ها در ساعات نزدیک به ظهر اجرایی می‌شود.

معان فنی عمرانی شهرداری کرج با اشاره به نصب درز در پل‌ها، افزود: این درزها از خارج کشور تأمین می‌شود و مشکلاتی از جمله تحریم شرایط را برای ما سخت تر کرده است.

وی با اشاره به اینکه در نهایت تلاش‌های انجام درز پروژه حصارک نصب شده است، تصریح کرد: این پروژه ظرف دو روز آتی با تأمین کامل ایمنی به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پل آزادگان بعد از 17 سال تعمیر می‌شود، این پل مسیر تردد بسیاری از شهروندان است از این با شرایط خاص و بدون بستن پل پروژه در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم شرایط تردد ایمن را برای شهروندان فراهم کنیم.

وی در خصوص پروژه میدان جمهوری و احداث زیرگذر، یادآور شد: ما در حوزه اجرایی هستیم و نمی‌توانیم در خصوص این پروژه تصمیم گیری داشته باشیم، اما پیگیر هستیم که تصمیمات خوبی گرفته شود.

انتهای پیام/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول