اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستگیری شکارچیان درمنطقه حفاظت شده سهرین زنجان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری شکارچیان در منطقه حفاظت شده سهرین و کشف انواع اسلحه غیرمجاز ازاین افراد خبر داد.

دستگیری شکارچیان درمنطقه حفاظت شده سهرین زنجان

اسماعیل قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست به صورت مستمر انجام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری شکارچی در داخل منطقه حفاظت شده سهرین خبر داد و افزود: یک شکارچی غیربومی با یک دستگاه خودروی پژو پارس در اراضی داخل منطقه توسط مامورین یگان حفاظت منطقه حفاظت شده سرخ آباد دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه از این متخلف یک قبضه سلاح ته پر دو لول مجاز کشف شد، اضافه کرد: از این فرد 12 تیر فشنگ ساچمه‌ای، دو قبضه چاقو و یک رشته تور کبک بند، کشف و ضبط شد.

قلی‌زاده با بیان اینکه در یک مورد دیگر شکارچیان در اراضی روستای «ایچ» در شهرستان ایجرود دستگیر شدند، اضافه کرد: در این مورد سه شکارچی متخلف با دو قبضه سلاح ، یکی غیرمجاز (قاچاق) و دیگری مجاز (حمل توسط غیر) دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان ادامه داد: از این شکارچیان سه لاشه کبک کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه از دستگیری سه شکارچی متخلف بومی با یک دستگاه خودروی پژو پارس خبر داد و گفت: این افراد در حین پروژکتورکشی در اراضی روستای «قشلاق» دستگیر شدند.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه از این افراد متخلف یک قبضه سلاح ته پر پنج تیر پران مجاز کشف شد، ادامه داد: این افراد برای تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه دو شکارچی غیربومی نیز با یک دستگاه خودروی پراید به جرم شکار غیرمجاز سه سر خرگوش در اراضی بخش زنجانرود دستگیر شدند، اضافه کرد: یک قبضه سلاح از این افراد کشف شد.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول