اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فارس من| نام‌گذاری معبری به نام امر به معروف در اصفهان قابل بررسی است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نامگذاری خیابان و یا میدانی به نام امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان قابل بررسی است.

فارس من| نام‌گذاری معبری به نام امر به معروف در اصفهان قابل بررسی است

علیرضا نصر اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نامگذاری خیابانی به نام امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان اظهار داشت: میدان و خیابانی در اصفهان نداریم که بدون نام باشد، اگر پیشنهادی در این زمینه به شورا بیاید، قابل بررسی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روند نام‌گذاری خیابان‌ها افزود: برای نام‌گذاری خیابان‌ها هر نامی از طرف منطقه پیشنهاد شود باید در شورای نام‌گذاری عنوان و بررسی شود و سپس به کمیسیون فرهنگی برود و اگر تصویب شد در صحن علنی شورا و در ادامه به فرمانداری برای کمیته انطباق ارسال می‌شود، هر نامگذاری که این مسیر را طی کند برای ما قابل احترام است.

به گزارش فارس، نامگذاری معابر شهری به نام امر به معروف و نهی از منکر یکی از سوژه‌های ثبت شده در سامانه فارس من با عنوان «لزوم نامگذاری میدانی به نام امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان» بود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول