اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هرمزگان کمترین تعدیل نیرو در کشور را دارد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به نمره قابل قبول هرمزگان در حوزه کارگری، بر رفع مشکلات محدود این بخش و بهره گیری از اختیارات کمیسیون‌های تخصصی تاکید کرد.

هرمزگان کمترین تعدیل نیرو در کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی در دیدار با مشاور و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: هرمزگان در سال جاری و با توجه به شرایط کرونا، از بیشترین نرخ مشارکت اقتصادی و نسبت اشتغال برخوردار است و بنگاه های اقتصادی کمترین تعدیل نیرو را داشتند.

وی افزود: علی رغم شرایط کرونا بحران کارگری در استان بوجود نیامده و برای پیشگیری از رخداد این گونه موارد، مشکلات احتمالی باید در کارگروه های تخصصی بررسی و در راستای رفع آن اقدام شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با اشاره به نمره قابل قبول هرمزگان در حوزه کارگری، گفت: مشکلات محدود این حوزه باید با بهره گیری از اختیارات قانونی کمیسیون های کارگری و همکاری دستگاه های عضو برطرف شود.

هرمزگان کمترین نرخ تعدیل نیرو را در کشور دارد

کریم یاوری مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در دیدار با سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان افزود: این سفر به دستور مقام عالی وزارت به منظور بررسی مشکلات واحدهای کارگری و کارگران صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و شیوع کرونا، هرمزگان نسبت به سایر استانها کمترین نرخ بیکاری و تعدیل نیرو را داشته است.

نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر حل مشکلات نیروهای تحت پوشش پیمانکاری شهرداری ها، اضافه کرد: این مشکلات در نشست هایی با حضور دستگاه ها، بانک ها و کارفرمایان بررسی و برای رفع آن تمهیداتی اندیشیده شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول