اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح سه واحد مسکن مددجویان در منطقه عشایری میهه

همزمان با دهه بصیرت و ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سه واحد مسکونی مددجویان در شهرک میهه افتتاح شد.

افتتاح سه واحد مسکن مددجویان در منطقه عشایری میهه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز همزمان با دهه بصیرت و ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی بسیج عشایری استان سه واحد مسکونی مددجویان در شهرک میهه افتتاح شد.

علی اصغر ایزدی در این خصوص گفت: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه در مناطق عشایری با شعار «ده هزار شهید ده هزار خدمت» این سه واحد مسکن مددجویان با همکاری بسیج سازندگی سپاه استان، کمیته امداد و خیرین عشایری استان تکمیل و افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان علت دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی و شهید سلیمانی را بخاطر همین نقش بصیرتی و بیدارکنندگی دانست و افزود: آمریکایی‌ها در طول سالیان متمادی به روش‌های مختلف در سراسر جهان دست به ترور زدند، اما اینکه شهید سلیمانی خارج از مناسبات سیاسی دنیا و با اعتراف رییس جمهور آمریکا مبنی بر صدور دستور ترور به شهادت رسید، نشان از عمق کینه و دشمنی آمریکا با فرمانده رشید اسلام دارد؛ چرا که وی تمام نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرده و میلیاردها دلار هزینه آن‌ها را سوزانده بود.

ایزدی در ادامه در دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر «حسن لهرابی» در روستای دشت زرین کوهرنگ شهادت را بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله دانست و خاطرنشان کرد: این وظیفه‌ی ماست تا یاد حقیقت و خاطره‌ شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن، زنده نگاه داریم.

وی خطاب به خانواده این شهید افزود: شهادت، همیشه با ارزش است و فداکاری در راه خدا، همیشه کاری عظیم و ارجمند است شما، انتساب افتخارآمیزی به شهادت دارید و ما هر چه داریم، به برکت جان‌فشانی‌‌ها و فداکاری‌‌های شهدایی مثل «شهید لهرابی» است که پیکرش هنوز برنگشته است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول