اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

یاوری: سپاهان می‌توانست برنده بازی با پرسپولیس باشد/ همه باید از محرم و سپاهان حمایت کنند

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: اگر موقعیت‌ها را بسنجیم سپاهان می‌توانست برنده بازی باشد، در نیمه دوم سپاهان خطرناک‌تر ظاهر شد و موقعیت‌های خوبی داشت که با واکنش‌های حامد لک به ثمر ننشست.

یاوری: سپاهان می‌توانست برنده بازی با پرسپولیس باشد/ همه باید از محرم و سپاهان حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس بود که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول این بازی هر ۲ تیم بیشتر به دنبال کسب شناخت از یکدیگر بودند و با احتیاط بیشتری بازی می‌کردند؛ از همین رو موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و بازی سر و کسل‌کننده بود.

در نیمه دوم اما پرسپولیس دقایق ابتدایی را پرفشار و برای رسیدن به گل آغاز کرد و موقعیت نیز ایجاد کرد اما رفته رفته این سپاهان بود که خود را به دروازه پرسپولیس نزدیک کرد و در یک صحنه نیز تیرک دروازه مانع از گلزنی طلایی‌پوشان شد.

سپاهان با کسب تساوی در این دیدار یک امتیاز به اندوخته خود اضافه کرد، شاگردان محرم نویدکیا با ۱۵ امتیاز از ۴ برد، ۳ تساوی و ۲ شکست در رده پنجم جدول قرار گرفته‌اند؛ پرسپولیس نیز با با ۱۱ امتیاز از ۷ بازی در جایگاه دهم قرار دارد.

مظفری: هیچ پنالتی برای پرسپولیس و سپاهان رخ نداد

در جریان بازی چند صحنه مشکوک در محوطه جریمه ۲ تیم اتفاق افتاد که با اعتراض بازیکنان نیز همراه بود، در پایان بازی نیز یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس از عملکرد داوری راضی نبود و اعتقاد داشت پنالتی این تیم گرفته نشده است.

نوید مظفری اما در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد نحوه قضاوت اشکان خورشیدی در بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: بازی حساسی بود و تیم داوری در این مسابقه قضاوت خوبی انجام داد، در کل این مسابقه دو صحنه حساس داشت.

کارشناس داوری افزود: در دقیقه ۲۳ کی روش استنلی در محوطه جریمه پرسپولیس تعادلش را از دست داد اما این صحنه اصلا پنالتی نبود، سیدجلال حسینی خطایی روی مهاجم سپاهان انجام نداد.

وی تصریح کرد: دومین صحنه مهم در دقیقه ۶۹ در محوطه جریمه سپاهان رخ داد که این صحنه هم پنالتی نبود و خطایی روی بازیکن پرسپولیس انجام نشد، در کل داوری مسابقه مشکل خاصی نداشت.

یاوری: سپاهان می‌توانست برنده بازی با پرسپولیس باشد

محمد یاوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به شرایط سپاهان، مشخص بود که آن‌ها نمی‌خواهند بازنده بازی باشند و حتی برنده شوند؛ پرسپولیس به دلیل این‌که نگران قدرت سپاهان بود، با قراردادن 3 هافبک دفاعی سعی کرد از شکل گرفتن حمله تیم سپاهان جلوگیری کند.

کارشناس فوتبال اصفهان ادامه داد: تاکتیک سپاهان فشار از جلو و گرفتن توپ از هافبک‌های پرسپولیس، خوب بود، طلایی‌پوشان در این زمینه موفق بودند اما برای تبدیل به حمله با تعداد کم‌تری شرکت می‌کرد که شاید برای احتیاط و جلوگیری از ضدحمله‌های خطرناک پرسپولیس بود.

وی تصریح کرد: ترکیب پرسپولیس بیشتر شبیه به ۴ - ۶ بود و ۶ هافبک در زمین داشتند و نشان می‌داد که این تیم می‌خواهد بازی را نبازد؛ در کل در نیمه اول بازی جالبی ندیدیم.

یاوری با بیان این‌که اگر موقعیت‌ها را بسنجیم سپاهان می‌توانست برنده بازی باشد، گفت: اما در نیمه دوم سپاهان خطرناک‌تر نشان داد و موقعیت‌های خوبی داشت که با واکنش‌های حامد لک به ثمر ننشست.

کارشناس فوتبال اصفهان در مورد سازمان دفاعی سپاهان بیان داشت: تیمی که محرم ساخته است، آرام آرام توازنی در خط حمله دفاع و کند ایجاد کرده است، سازمان دفاعی سپاهان خیلی بهتر از اول فصل شده است؛ سازمان دفاعی، جایگیری‌ها و دفع توپ‌های سپاهان در بازی با پرسپولیس خوب بود.

وی در ادامه عنوان داشت: سازمان دفاعی سپاهان می‌تواند روز به روز بهتر شود، سپاهان در ۳ بازی گذشته ۸ گل زده و ۴ گل خورده بود، نشان می‌دهد در حمله و سرعت بازی خوب بوده است.

یاوری در پاسخ به این سؤال که آیا تراکم تیم‌ها در بالای جدول ادامه‌دار خواهد بود، گفت: پیش‌بینی می‌کنم در بین این تیم‌ها شاید یک یا ۲ تیم مانند گل‌گهر نتوانند پا به پای سایرین جلو بیایند، گل‌گهر شروع خوبی داشته است اما رفته رفته نفرات و نوع بازی این تیم شناخته می‌شود؛ فکر می‌کنم هرچقدر جلو می‌رویم، تراکم تیم‌ها در بالای جدول کم‌تر شود.

کارشناس فوتبال اصفهان بیان داشت: از هواداران سپاهان می‌خواهد با هر نتیجه‌ای از محرم نویدکیا و تیمش حمایت کنند، اصفهانی‌ترین تیمی که از سپاهان دیده‌ام، همین سپاهان است؛ از مدیرعامل باشگاه و سرمربی گرفته تا برخی از کادر فنی و بازیکنان اصفهانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: چه کسی می‌خواهد از اصفهان بهتر از محرم برای سرمربی‌گری سپاهان باشد، وظیفه همه است که از باشگاه و تیم حمایت کنند؛ نتیجه همیشه آنی نیست و نتایج مقطعی نمی‌تواند مؤثر باشد؛ باید تیم را حمایت کرد تا این تیم به جایگاه واقعی خود یعنی قهرمانی آسیا برسد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول