اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

لزوم همراهی همگانی در مبارزه با فقر و محرومیت

عضو هیات رئیسه و سخنگوی مجلس بر لزوم همراهی همگانی در مبارزه با فقر و محرومیت تاکید کرد.

لزوم همراهی همگانی در مبارزه با فقر و محرومیت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فرهنگی امروز در جلسه شورای مدیران کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار داشت: خدمات این نهاد حمایتی در دستگیری از محرومان قابل تمجید است.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی مجلس شورای اسلامی افزود: برای مقابله با فقر عزم عمومی و هم افزایی نهادهای دیگر لازم است تا اقدامات منسجمی در مبارزه با فقر صورت گیرد.

وی با اشاره به ضرورت تامین تبلت دانش‌آموزان نیازمند استان برای آموزش مجازی مدارس گفت: باید از ظرفیت اصناف و خیران برای تحقق این مهم بهره‌مند شد و لازم است کمیته امداد و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این راستا هم افزایی کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کنار توجه به آموزش مجازی دانش‌آموزان، از آسیب‌های فضای مجازی نیز نباید غافل شد و برنامه‌های مراقبتی و فرهنگی کمیته امداد راهگشای این موضوع است.

فرهنگی همچنین بر لزوم همکاری همگانی در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین و حامی‌یابی برای فرزندان یتیم استان تاکید کرد.

محمد کلام، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد حمایتی در حامی‌یابی برای فرزندان ایتام و محسنین و تامین تبلت دانش آموزان نیازمند، از همراهی مسوولان استانی و نمایندگان مجلس قدردانی کرد.

حبیب امین‌زاده، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این جلسه بر لزوم گسترش بیش از پیش با کمیته امداد استان در اشتغال‌زایی مددجویان تاکید کرد.

انتهای پیام/60001/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول