اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آزادی 31 زندانی جرایم غیرعمد در گلستان/ 210 زندانی مالی در انتظار آزادی

31 زندانی جرایم غیرعمد به کمک خیرین، گروه‌های مردم‌نهاد، سازمان بسیج حقوق‌دانان و شورای حل اختلاف استان گلستان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده برگشتند.

آزادی 31 زندانی جرایم غیرعمد در گلستان/ 210 زندانی مالی در انتظار آزادی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با همراهی و مساعدت خیرین، گروه‌های مردم‌نهاد، سازمان بسیج حقوق‌دانان و شورای حل اختلاف استان گلستان تعداد 31 زندانی جرایم غیرعمد امروز آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده برگشتند و حالا 210 زندانی مالی دیگر چشم‌انتظار کمک خیرین و نیکوکاران هستند.

*31 زندانی جرایم غیرعمد در گلستان آزاد شدند/کمک به زندانیان غیرعمد اقدامی نیکوکارانه

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در حاشیه برنامه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در استان گفت: امروز دومین روز آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در استان گلستان است که بر این اساس 31 زندانی از زندان‌های گرگان و گنبدکاووس آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

علی ملک‌شاهکوهی؛ کمک به زندانیان غیرعمد را اقدامی نیکوکارانه خواند و افزود: برخی افراد به دلیل تنگدستی در زندان‌ها گرفتار شدند و نیاز به کمک و مساعدت دارند، برنامه گلریزان اتفاق خوبی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد رقم زده و شادی را مهمان خانواده‌های زیادی کرده است.

*خیرین  زمینه آزادسازی 210 زندانی را با 100 میلیارد تومان فراهم کنند

مدیرکل زندان‌های استان گلستان نیز با اشاره به آزادسازی 31 زندانی جریم غیرعمد گفت: محکومیت مالی این زندانیان چیزی حدود 2 میلیارد تومان بود که بخشی را شکات بخشیدند و بخشی را خیرین و ستاد دیه استان گلستان پرداخت کردند و امروز شاهد آن هستیم که این عزیزان به آغوش خانواده‌های خود برگشتند.

غلامرضا سرلک از وجود 210 زندانی مالی در زندان‌های استان گلستان خبر داد و افزود: اگر مردم و خیرین همت کنند با حدود یکصد میلیارد تومان می‌توان زمینه آزادسازی 210 زندانی جرایم غیرعمد را در استان فراهم کرد.

وی از مردم به ویژه خیرین نیک‌اندیش استان خواست تا همچون گذشته در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اقدامات خیرخواهانه و انسان‌دوستانه انجام دهند و حضور پررنگ آنها در این برنامه‌ها یقینا گره‌گشای بسیاری از مشکلات خواهد بود.

انتهای پیام//خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول