اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فک پلاک بیش از هزار خودروی دودزا در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون هزار و ۳۰۰ خودروی دودزا را فک پلاک کرده‌اند.

فک پلاک بیش از هزار خودروی دودزا در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار کرد: کلان‌شهر اصفهان یکی از شهرهایی است که این روزها گرفتار پدیده آلودگی هوا شده است و تردد خودروهای دودزا نیز می‌تواند باعث افزایش آلودگی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان افزود: هر چند جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فک پلاک و اعزام آن‌ها به تعمیرگاه مسکن موقت است ولی می‌تواند تأثیرگذار باشد و از آلودگی بیشتر هوا جلوگیری کند.

وی ادامه داد: فک پلاک و اعزام به تعمیرگاه خودروهای دودزا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است به طوری که از ابتدای دی ماه امسال تاکنون هزار و ۳۰۰ خودروی دودزاد فک پلاک شده‌اند.

محمدی در ادامه بیان کرد: همچنین از ابتدای دی ماه تاکنون بیش از ۲۵ هزار خودروی دودزا و فاقد معاینه فنی در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس بند الف ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات، چنانچه وسیله نقلیه دارای عیب و نقص فنی مؤثر بوده و احتمال ایجاد خطر یا وقوع تصادف وجود داشته باشد پس از اخذ پلاک وی و اختصاص پلاک اعزام به تعمیرگاه، به تعمیرگاه اعزام تا پس از رفع عیب وسیله و اعمال قانون پلاک اخذ شده مسترد شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول