اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اظهارنظر فوتبالی رئیس شورای شهر در آستانه ال‌کلاسیکو ایران/ تیم‌های بزرگ از رویارویی با اصفهانی‌ها نگرانی دارند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نویدکیا فارغ از بحث فنی فوتبال که بدون ادعا آن را دنبال می‌کند شخصیتی جدید از مربیگری را در فوتبال ایران همانند زمان حضور در وسط میدان بازی ارائه کرده است.

اظهارنظر فوتبالی رئیس شورای شهر در آستانه ال‌کلاسیکو ایران/ تیم‌های بزرگ از رویارویی با اصفهانی‌ها نگرانی دارند

علیرضا نصر اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این روزها به علت برخی مشکلات حاکم بر جامعه  شرایط خوبی را طی نمی‌کنیم اما در همین حال، پدیده‌هایی مانند ورزش و هنر به کمک ما آمده تا حال جامعه را بهبود بخشد؛ که از جمله می‌توان به فوتبال اشاره کرد که همواره در نظر مردم جایگاه پراهمیتی دارد و در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی و پر نمودن اوقات فراغت نیز موثر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازی‌های بزرگ و مهم دو نماینده فوتبال اصفهان در لیگ برتر افزود: بازی‌های مهم همواره هیجان و حس شور را به جامعه تزریق می‌کنند و هر دو تیم اصفهانی به عنوان قطب بزرگ فوتبال کشور و حتی آسیا نشان داده‌اند که در چنین رقابت‌های بزرگی بهترین نتایج  را از خود به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه تیم‌های بزرگ و پرهوادار کشور از رویارویی با دو نماینده فوتبال اصفهان نگرانی دارند، گفت: تیم‌های بزرگ فوتبال کشور هیچ‌گاه با خیال آسوده در برابر سپاهان و ذوب‌آهن قرار نمی‌گیرند زیرا به قدرت این دو تیم  باور و بارها سختی رویارویی با این دو تیم را تجربه کرده‌اند.

نصراصفهانی با اشاره به حضور محرم نویدکیا در رأس کادر فنی سپاهان اظهار کرد: نویدکیا فارغ از بحث فنی فوتبال که بدون ادعا آن را دنبال می‌کند شخصیتی جدید از مربیگری را در فوتبال ایران همانند زمان حضور در وسط میدان بازی ارائه کرده است و باید تأکید کنیم که ابعاد فرهنگی و اخلاقی حضور او به عنوان سرمربی در فوتبال ایران از ابعاد فنی اهمیت بیشتری یافته است و این می‌تواند برای فوتبال دوستان الگویی مناسب باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: نویدکیا تا به‌ اینجای فصل هیچ رفتار غیرفرهنگی و غیرحرفه‌ای  از خود نشان نداده و وارد برخی جریانات و اتفاقات حاشیه‌ای فوتبالی نشده است که این موضوع ارزش فراوان دارد و امید به استمرار این روش داریم.

وی اظهار داشت: امیدواریم سپاهان رفته رفته جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کند و در نهایت به جایگاهی در شأن نام سپاهان و فوتبال اصفهان دست پیدا کند.

نصراصفهانی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: ذوب‌آهن باید بداند که یک استان پشت سر اوست، این تیم هفته گذشته نشان داد که همان ذوب‌آهن همیشگی است، او در هفته‌های قبل شیرخفته‌ای بود که در حال بیدار شدن است.

وی افزود: ذوب آهن با یک بازی خود پرسپولیس متوقف کرد و برای دیگران خط و نشان کشید و این می‌تواند شروع روزهای خوب ذوب آهن و مسیر موفقیت این تیم در ادامه لیگ برتر باشد.

نصر در پایان تصریح کرد: همه اصفهانی‌ها دوست دارند که مشکلات متعدد باشگاه ذوب‌آهن هر چه سریع‌تر برطرف شود و این تیم همان‌گونه که در نیم دهه اخیر ظرفیتی بزرگ در فوتبال ایران و آسیا بوده است در ادامه راه نیز جایگاهی در شأن این پیشینه را کسب کند بدیهی است مدیریت شهر اصفهان و به ویژه اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان هواداران این دو تیم کما فی السابق در کنار این دو باشگاه افتخار آفرین خواهند بود.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول