اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شهادت سردار سلیمانی نقطه عطف تاریخ انقلاب شد/برگزاری کنگره ملی 6300 شهید لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سال آینده نیز میزبان کنگره ملی 6300 شهید لرستان خواهیم بود که امیدواریم بتوانیم کنگره‌ای در شان شهدای استان برپا نماییم.

شهادت سردار سلیمانی نقطه عطف تاریخ انقلاب شد/برگزاری کنگره ملی 6300 شهید لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احمدحسین فتایی پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه نخستین سوگواره فرهنگی هنری سردار دل‌ها، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار دل‌ها به معنای واقعی برازنده شهید سلیمانی بود، چرا که حاج قاسم همواره در کنار مردم و با مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست و هیچ‌گاه از خط پیروی از رهبری جدا نشدند، از این‌رو خون این شهید نقطه عطفی در تاریخ انقلابی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به برگزاری ویژه‌برنامه‌های متعدد در راستای تجلیل مقام شهید سلیمانی طی سال جاری اشاره و تصریح کرد: اداره‌کل ارشاد اسلامی بنا به رسالت خود همواره تلاش کرده از ظرفیت هنر برای تولید آثاری ارزشمند و ماندگار استفاده کند، کمااینکه تاکنون نیز این چنین بوده است.

فتایی اظهار داشت: فراخوان نخستین سوگواره سردار دل‌ها در هفته دفاع مقدس اعلام شد و در نهایت 230 اثر به دبیرخانه سوگواره در 17 رشته فرهنگی هنری همچون موشن گرافی، شعر، نماهنگ نقاشی و ... ارسال شد.

وی با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ مقاومت برنامه‌های متفاوتی را برگزار خواهیم کرد، گفت: سال آینده نیز میزبان کنگره ملی 6300 شهید لرستان خواهیم بود که امیدواریم بتوانیم کنگره‌ای در شان شهدای استان برپا نماییم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول