اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۷۷ تن کالای اساسی در گرمسار توزیع شد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار از توزیع ۲۲۷ تن کالای اساسی طرح تنظیم بازار شامل برنج، شکر، مرغ منجمد، روغن و تخم‌مرغ در سه ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

۲۷۷ تن کالای اساسی در گرمسار توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار، زهرا پازوکی اظهار کرد: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان صمت استان و با عنایت به برگزاری مستمر جلسات تنظیم بازار در شهرستان و پیگیری‌های لازم، توزیع مرغ گرم به نرخ مصوب دولتی توسط واحدهای صنفی به‌صورت پیوسته در دستور کار و نظارت‌های لازم توسط بازرسان این اداره صورت پذیرفته است.

وی عنوان کرد: از مردم عزیز هم تقاضا می‌کنیم که به‌اندازه نیاز خود کالاهای مصرفی را خریداری کنند و از خرید بیش‌ازحد و انبار کردن کالاها در منازل خودداری کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار تصریح کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ‌نامه خدمات در معرض دید عموم هستند و شهروندان هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت را با سامانه تلفن ۱۲۴ سامانه خبری اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

انتهای پیام/74007/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول