اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

انعقاد قرارداد سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در پروژه‌های راهسازی آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی از انعقاد قرارداد سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در پروژه‌های راهسازی آذربایجان‌غربی‌ خبر داد و گفت: تکمیل پروژه‌های مهم راهسازی استان از اولویت‌های این تفاهمنامه به شمار می‌رود و موقعیت ویژه استان در ترانزیت بین المللی ایجاب می‌کند که زیرساخت‌هایی مطمئن و توسعه محور داشته باشد.

انعقاد قرارداد سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در پروژه‌های راهسازی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدمهدی شهریاری در نشست با معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به انعقاد قرارداد سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون در پروژه‌های راهسازی آذربایجان‌غربی‌اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های مهم راهسازی استان از اولویت‌های این تفاهمنامه به شمار می‌رود و موقعیت ویژه استان در ترانزیت بین المللی ایجاب می‌کند که زیرساخت‌هایی مطمئن و توسعه محور داشته باشد.

وی سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون را فرصتی مهم برای حضور دیگر بانک‌ها برای کمک به تکمیل زیرساخت‌های توسعه در استان دانست و بیان کرد: دستیابی به شاخص‌های اساسی توسعه پایدار و متوازن مستلزم همکاری همه بخش‌ها است.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به تحولات رخ داده در راهسازی استان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر انواع راه در استان به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول