اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شهید سلیمانی خار چشم دشمنان و امید مستضعفان عالم بود+فیلم و عکس

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: شهید سلیمانی خار چشم دشمنان و امید مستضعفان عالم بود، دشمن با شهادت این سردار قصد پایان دادن به تفکر و مکتب او را داشت اما غافل از اینکه با شکستن شیشه عطر بوی خوش آن بیشتر پخش می‌شود.

شهید سلیمانی خار چشم دشمنان و امید مستضعفان عالم بود+فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام  جواد اسماعیل‌نیا عصر امروز در مراسم نخستین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جوار شهدای گمنام بندرلنگه، اظهار کرد: چه می‌دانیم مالک کیست اگر از کوه بود کوه عظیمی بود، اگر از سنگ بود سنگ سختی  بود بخدا قسم مالک و مرگ و شهادت او عالمی را ویران کرد و عالم دیگری  را  که عالم مستکبران باشد شاد کرد بر مثل مالک که همان شهید سلیمانی است باید گریست.

 

 

وی افزود: از رهگذر تقوا، محاسن اخلاق و پیوند عمیق با ولایت فقیه ره صدها ساله  را یک شبه پیموده بود، سلیمانی با این رفتار و اعتقادات به یک نماد ایرانی شجاع و ولایتمدار تبدیل شده بود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد:  سلیمانی خار چشم دشمنان و امید مستضعفان عالم بود، دشمن با شهادت سردار سلیمانی قصد پایان دادن به تفکر و مکتب او را داشت  اما غافل از اینکه با شکستن شیشه عطر بوی خوش آن بیشتر پخش می‌شود و با شکستن یک آینه  او را به هزاران تکه آینه تبدیل می‌کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا گفت: امروز عطر خوش مقاومت، شهادت و  ایستادگی به برکت شهادت حاج قاسم همه ی عالم را  فراگرفته است امروز ایران و منطقه پیرامونی  ما سراسر سلیمانی است.

این استاد حوزه ودانشگاه تاکید کرد: سلیمانی‌های زیادی در کشور داریم، تفکر سلیمانی تا همیشه نزد ایران و ایرانی باقی خواهد ماند و به کوری چشم دشمنان مکتب سلیمانی جاویدان خواهد ماند.

وی گفت: شهادت گوارای وجودت ای سردار دل‌های میلیون‌ها ایرانی تو که گمشده ی چهل ساله‌ات را در آغوش کشیدی، سردار عزیز به خونت قسم می‌خوریم ما مرد و زن ساحل‌نشین خلیج تا ابد فارس اجازه نخواهیم داد خون تو هدر رود انتقام خون پاکت را خواهیم گرفت و یاد، راه و مکتبت را تا همیشه زنده نگه خواهیم داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: سربازان تو دیگر نخواهند گذاشت آب خوش از گلوی قاتلان تو پایین رود دیگر روزگار آرام و گلف‌بازی ترامپ و دیگر آمران و عاملان شهادت  سردار به پایان رسید.

مدیر سابق حوزه‌های علمیه خواهران استان قم بیان داشت: دیر یا زود سربازان تو خون پاک تو را احیاء خواهند کرد و انتقام تو را از تک تک آمران و عاملانت در اقصی نقاط عالم خواهند گرفت.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه خطاب به مردم ومسؤولان، یادآور شد: اگر امشب سروار سلیمانی پشت این تریبون قرار می‌گرفت  دو چیز  از شما مردم و  مسؤولان می‌خواست یکی اینکه ولایت را تنها نگذارید و چشم و گوشتان به لب‌های ولی امر باشد ودوم شهدا و ایثارگران را دریابید. امید که آموزه‌های حکیمانه و ولایتمدارانه سردار درس امروز و فردای ما و نسل فردای ما باشد. 

 

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول