اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هیچ نگاهی غیر از خدمت در سپاه وجود ندارد/ پرستاری نوعی جهاد است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه هیچ نگاهی غیر از خدمت در سپاه وجود ندارد، گفت: پرستاران با خدمات فراوان خود در ایام شیوع کرونا جهادی بزرگ در راه خداوند انجام داده‌اند.

هیچ نگاهی غیر از خدمت در سپاه وجود ندارد/ پرستاری نوعی جهاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی ظهر امروز در دیدار با شماری از پرستاران بیمارستان کوثر سمنان اظهار کرد: پرستاران از ابتدای شیوع کرونا خدمات فراوانی انجام داده‌اند که قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

وی گفت: خدمت به خلق تنها دارایی است که می‌توانیم با خود از این دنیا ببریم و شما پرستاران توفیق خدمت برای شما فراهم شده که باید قدردان آن باشید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: رسالت ما در سپاه خدمت به مردم است و هیچ نگاهی غیر از خدمت در ما وجود ندارد و بدانید زحمات شما پرستاران اجری بزرگ در نزد خداوند دارد.

روند نزولی ابتلا به کرونا در سمنان

محمدتقی فتحعلیان، مدیر بیمارستان کوثر سمنان نیز گفت: خدمات بسیار ارزنده سپاه از آغاز شکل‌گیری باعث محبوبیت این نهاد بین مردم شده است.

وی افزود: پرستاری عشق به خداوند و مخلوقات خداوند بوده و کار پرستاران در نزد خداوند بسیار باارزش است.

مدیر بیمارستان کوثر سمنان ادامه داد: طرح شهید سلیمانی که به همت سپاه و بسیج در حال اجراست، بسیار مؤثر بوده و شاهد کاهش تعداد بستری و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در سمنان هستیم.

جعفر دیابی، معاون درمان و سلامت زیستی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار گفت: از آغاز شیوع کرونا پرستاران خدمات بسیار ارزنده‌ای ارائه کرده اند که قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

به گزارش فارس، در پایان این دیدار سردار دامغانی از پرستاران بیمارستان کوثر تقدیر کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول