اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وقتی مدعی‌العموم حکم کند!/آغاز ایمن‌سازی جاده سی‌سخت- یاسوج+تصاویر

با هشدار دادستان دنا به اداره راهداری و حمل نقل جاده ای مبنی بر جابه جایی سنگ‌های قابل ریزش حادثه خیز کار ساماندهی جاده سی‌سخت- یاسوج آغاز شد.

وقتی مدعی‌العموم  حکم کند!/آغاز ایمن‌سازی جاده سی‌سخت- یاسوج+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، پی‌گیری دادستان دنا مبنی بر ایمن سازی جاده یاسوج به سی‌سخت از رفع خطر ریزش سنگ‌های بزرگ به جاده موثر واقع شد «اینجا».

به گزارش فارس،کمتر از ۲۴ساعت پیش دادستان دنا جهت حفظ حقوق عامه و جلوگیری از حادثه تصادف در جاده سی سخت- یاسوج اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان دنا را موظف به رفع خطرات این جاده کرد که خوشبختانه پی‌گیری و دستور دادستان دنا مثمر ثمر واقع گردید و اداره راه و حمل نقل جاده ای بلافاصله نسبت به حل این مشکل جدی اقدام کرد.

به گزارش فارس، مأمورین اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان دنا پس از هماهنگی های لازم با فرماندار دنا جهت مسدود کردن راه مواصلاتی جهت برطرف کردن مشکلات موجود در این مسیر، از امروز صبح با عملیاتی ضربتی شروع به جابه جایی و انتقال سنگ‌های بزرگی نمودند که احتمال خطر ریزش و وقوع حادثه را داشت و در حال تلاش هستند تا  کل مسیر را برای عبور و مرور به محیطی امن تبدیل کنند.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول