اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی: از شهدا کم گفتیم و نوشتیم

یکی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی با انتقاد از این‌که ما از شهدا کم گفتیم و نوشتیم، گفت: مرحوم بهروز همتی همواره در میدان انقلاب، دفاع مقدس و جبهه‌ فرهنگی پیشکسوت بود.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی: از شهدا کم گفتیم و نوشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حاج حسین یکتا امروز در دیدار با خانواده مرحوم بهروز همتی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه، اظهار داشت: مرحوم همتی یک شخصیت پرکار و بی‌سروصدا بود که با معنویتی که داشت، به دل می‌نشست.

وی افزود: هر وقت به کرمانشاه می‌آمدم و در موسسه مهدویت به دیدنشان می‌رفتم، دلم با معنویت باز می‌شد.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به برخی خصوصیات مرحوم همتی، گفت: خوب‌است در زمانه‌ای که سبک زندگی‌ها عوض شده، سیره‌ی ساده‌زیستی، مدیریتی و رفتار ایشان برای نسل جدید تدوین شود.

وی اضافه کرد: تبیین چنین شخصیتی در زمانه‌ای که خیلی از افراد دنبال کیسه و جیب خود هستند، ضروری و برای نسل جدید شنیدنی است.

یکتا افزود: این شخصیت‌ها، ستون حنانه‌ای شهر و استان هستند و معرفی آن‌ها برای دیگران جاذبه دارد.

وی خطاب به همسر مرحوم حاج بهروز همتی، گفت: شما که سال‌ها با ایشان زندگی کرده و سیر و سلوک و رفتار ایشان را از نزدیک دیده‌اید، بهتر از هر کسی می‌توانید در تبیین این شخصیت کمک کنید و خواهران و برادران و دوستان هم می‌توانند در تکمیل کار همت کنند.

یکتا با انتقاد از این‌که ما از شهدا کم گفتیم و نوشتیم، اظهار داشت: این اشخاص نماد و شاخص هستند و باید به بهترین شکل ممکن به جامعه و قشر جوان معرفی شوند.

وی ضمن اظهار تاسف بابت از دست دادن این شخصیت، گفت: به قول معروف صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو بهروز فرزند بزاید.

این همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: بهروز همتی همواره در میدان انقلاب، دفاع مقدس و جبهه‌ فرهنگی پیشکسوت بود.

یکتا در پایان، گفت: وجود ایشان مانند شجره‌ی طیبه‌ای بود که اصل آن ثابت و فرع آن در آسمان‌هاست.

گفتنی است، مرحوم بهروز همتی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه و همرزم شهید سیدمحمدسعید جعفری در جریان مبارزات علیه رژیم طاغوت و دوران هشت ساله دفاع مقدس بود که پس از ۲ سال تحمل رنج بیماری در تاریخ چهام آذرماه امسال درگذشت.

در کارنامه‌ی وی استانداری خراسان شمالی، شهرداری کرمانشاه، مدیرکلی آموزش و پرورش کرمانشاه و رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ثبت است؛ وی همچنین دبیرکلی بنیاد بین‌المللی غدیر و کانون مهدویت در استان کرمانشاه را بر عهده داشت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول