اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رونمایی از ۵ کتاب متفاوت با محوریت شهید سلیمانی در اصفهان

مراسم رونمایی از پنج عنوان کتاب و ادای دین ناشران استان اصفهان به مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز برگزار شد.

رونمایی از ۵ کتاب متفاوت با محوریت شهید سلیمانی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز مراسم رونمایی از پنج عنوان کتاب و ادای دین ناشران استان اصفهان به مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

مرتضی عمومهدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان طی این مراسم اظهار کرد: کشورهای دیگر با استفاده از قهرمانان خیالی و با نگارش کتاب و تهیه فیلم در امر پرورش کودکان خود اقدام می‌کنند، در کشور ما قهرمانان واقعی هستند که نتوانستیم به‌خوبی آن‌ها را به جامعه و جوانان معرفی کنیم.

وی گفت: باید شهدای قهرمان کشور ما به خوبی ابتدا به جامعه خودمان معرفی و پس از آن به عنوان قهرمان جهانی معرفی شوند؛ افرادی در طی چند ماه گذشته بدون چشم‌داشت و با کمترین امکانات تولید محتوای خوبی داشتند که جای تشکر فراوان دارد.

 

حسین قاسمی مسؤول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان نیز در طی این مراسم اظهار کرد: این برنامه با عنوان ادای دین ناشران استان اصفهان به مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، ۶ کتاب سردار سرافراز، سرباز ولایت، آورتین، سرباز چهل ساله، سالنامه مکتب حاج قاسم و این مرد پایان ندارد امروز رونمایی شد؛ طی یک سال گذشته کتاب‌های خوبی تولید شد تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات حاج قاسم را به قلم بکشیم.

وی گفت:کتاب‌های تولید شده برای نسل‌ها مختلف نوشته و به ابعاد مختلف زندگی این شهید والا مقام اشاره شده است، سعی شده نسبت به توان انتشارات استان اصفهان اتفاقات خوبی رقم بخورد؛ کتاب‌های موجود در حال پیدا کردن بازار خود هستند و بیشتر به‌دنبال تأثیرگذاری فرهنگی این کتاب‌ها هستیم.

انتهای پیام /۶۳۱۰۷/ص۲۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول