اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عبور شهروندان از پل‌های عابر پیاده ایمن می‌شود/ برچیده شدن تونل‌های وحشت در پایتخت

طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده در صحن امروز شورای شهر تصویب شد.

عبور شهروندان از پل‌های عابر پیاده ایمن می‌شود/ برچیده شدن تونل‌های وحشت در پایتخت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده در صحن امروز شورای شهر مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. 

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده گفت: برخی از پل‌های عابر پیاده در تهران به دلیل اینکه دو طرف آن تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد و روشنایی کافی ندارد توسط شهروندان به تونل وحشت تعبیر شده است.

وی با بیان اینکه سطح وسیعی از نارضایتی شهروندان در این مورد به شورای شهر واصل شد گفت:‌طرح الزام شهرداری به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل عابر پیاده در رفع این مشکل شهروندان بسیار حائز اهمیت است که این طرح در جهت بازنگری پیشین شورا بوده و مسأله پیچید‌ه‌ای است.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدت‌ها شهروندان پیگیر این مشکل در پل‌های عابر پیاده هستند گفت:‌از آنجایی که در پایان دوره شورا هستیم این موضوع با یک فوریت مطرح شده است.

سرانجام اعضای شورای شهر تهران با 16 رأی موافق یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده را تصویب کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول