اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 13 دی ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، با بیان اینکه 18 دی ماه آخرین فرصت ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکنیگ‌ها است،گفت: از ابتدای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تاکنون تعداد 1 هزار و 600 دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌های ایلام ترخیص و تحویل مالکان شده است. 

وی افزود: به منظور پیشگیری از ضرر و زیان به اموال عمومی، طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی از پارکینگ از ۱۸ آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و تا 18 دی ماه ادامه خواهد داشت.

اعلام آمادگی هلدینگ‌های بزرگ کشور برای راه اندازی پارک پلی پروپیلن استان ایلام

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام گفت: هلدینگ‌های بزرگ در کشور برای راه اندازی پارک پلی پروپیلن ایلام در پایین دست مجتمع پتروشیمی اعلام آمادگی کردند.

 وی افزود: سرمایه گذاری شرکت‌ها و هلدینگ‌های بخش خصوصی در پارک پلی پروپیلن استان انجام شود؛ امروز ایلام به عنوان قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور به شمار می‌رود؛ ظرفیت‌های بسیار مهمی در این استان برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنایع پایین دستی وجود دارد.

اصلاحیه مسدودی جاده ایلام - صالح آباد 

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: جاده اصلی ایلام به صالح آباد( مهران) از ابتدای جاده ایلام تا محدوده دوراهی قدیم و جدید به دلیل انجام عملیات عمرانی در تونل راه کربلا به مدت 8 روز کاری مسدود می‌شود. 

وی افزود: طی اطلاعیه قبلی تصمیم بر مسدود شدن مسیر اصلی ایلام به مهران به مدت 15 روز  گرفته شد، اما با اصلاح این اطلاعیه این مسیر از ساعت 7 صبح روز دوشنبه 15 دی ماه 99 تا پایان روز 22 دی ماه به مدت 8 روز مسدود می‌شود.

در استان چالش کرونا در حال عادی انگاری است

محمد نوذری معاون استاندار ایلام ۱۳ دی ماه در پنجاه ‌و ‌یکمین نشست ستاد استانی کرونا با ذکر اینکه میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور ۶۵ درصد کاهش یافته گفت: مرگ و میر کرونا در این استان اکنون ۹۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: علاوه بر این رقم بستری‌های کرونا در کشور ۷۰ درصد کاهش که در این استان این مقدار ۸۰ درصد است.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول