اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حاج قاسم یک ملت بود برای ملت

می‌توان برای حاج قاسم اینگونه نوشت که او سربازی برای ملت از طرف خدا بود.گاهی خداوند نگاه ویژه‌ای برای ملتی در نظر میگیرد و برای آن ملت نعمتی از جنس یک انسان محبوب هدیه می‌دهد.

حاج قاسم یک ملت بود برای ملت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید پیشوایی از خبرنگاران و فعالان اجتماعی هرمزگان در یادداشتی در تحت عنوان حاج قاسم سلیمانی یک ملت بود برای ملت آورده است: 

میتوان برای حاج قاسم اینگونه نوشت که او سربازی برای ملت از طرف خدا بود.گاهی خداوند نگاه ویژه‌ای برای ملتی در نظر می‌گیرد و برای آن ملت نعمتی از جنس یک انسان محبوب هدیه می‌دهد.

هدیه خداوند برای ملت مسلمان منطقه و ایران اسلامی کسی جز به صلابت و مهر حاج قاسم نمی تواند باشد؛ کسی که همه وجودش فدای مردمی بود که او را عاشقانه از خدا می‌خواستند. حاج قاسم برای ملت‌ها محبوب بود و این محبوبیت اجابت دعاهای خود مردمی بود که از خداوند می‌خواستند.

کسی که با عشق گفت: شرف مرز ندارد. او حاج قاسم بود و کسی جز او نمیتوانست این چنین سخن بگوید و معنای شرف را این گونه معنا کند.

او فرستاده خدا و جا مانده از همرزمانش در دفاع مقدس بود تا اسلام را از بدترین‌های تاریخ بخصوص از نفاق و اباهه‌گری نجات دهد. او ناجی اسلام و ایران و ملل منطقه از دام خطرناک و آلوده تروریست‌های آمریکایی‌ و اسرائیلی بود.

او ماند تا قهرمانی برای ایران و جهان باشد. او ماند تا پایان داعش را اعلام کند؛ او ماند تا ما با عزت نهضت خمینی را ادامه دهیم و از هیبت و هیمنه استکبار نهراسیم. او ماند تا ما به او افتخار کنیم، او ماند تا نشان دهند می‌توان برای خدا بدون هیچ چشم داشتی مجاهدت کرد و آنگاه عارفانه آسمانی شد.

حاج قاسم سلیمانی مرد میدان روز‌های سختی بود او سختی راه‌هارا در کلام خدا و فرستادگانش دیده بود و حاج قاسم میتوانست در این تاریخ سرباز باشد و سرباز بماند.

او نمونه یک انسان کامل در تراز انقلاب اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود که قله‌های اندیشه و ایمان را با صلابت طی کرد و به محبوب دل‌های ملت ایران بدل شد. او در اوج افتخار به سوی پروردگارش پر کشید.

او یک ملت بود برای ملت.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول