اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کومان: تا لحظه آخر برای قهرمانی لالیگا می‌جنگیم /مسی مشتاق بازی است

سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از جدال مقابل هوئسکا از مصدومیت کوتینیو، رفتن لوئیس سوارس، خرید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و وضعیت مسی و باشگاه صحبت کرد.

کومان: تا لحظه آخر برای قهرمانی لالیگا می‌جنگیم /مسی مشتاق بازی است

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب در چارچوب هفته هفدهم لالیگا، بارسلونا میهمان هوئسکا است. آبی‌اناری‌ها سعی دارند با پیروزی فاصله خود را با صدرجدول کاهش دهند. آنها اکنون با 15 بازی و 25 امتیاز در رده ششم قرار دارند.

کومان در نشست خبری پیش از مسابقه با هوئسکا گفت: برای همه سال جدید خوبی آرزو می‌کنم. امیدوارم امسال موفقیت بارسلونا باشد و همچنین آرزو می‌کنم همه سلامت باشند.

وی ادامه داد: هر بازی پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. مسابقات زیادی باقی مانده و جدای از جدول ما باید بتوانیم خوب عمل کنیم و آماده به میدان برویم. ما باید به عنوان یک تیم از چند جنبه خود را بهبود بخشیم.

سرمربی بارسلونا گفت: مسی حالش خوب است، به خوبی تمرین کرده و در تمرینات تیم حضور داشته است. او دیگر مشکلی ندارد و مشتاق است به بازی برود.

کومان گفت: اگر ما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکنی را نمی‌خریم به دلیل شرایط اقتصادی است. با رومن پلانس ما در حال آماده‌سازی تیمی برای بارسلونا هستیم. نقشه و ایده داریم و باید مدیریت جدید آنها را انجام دهد.

وی در خصوص مسی نیز گفت: لئو گفته که تا انتهای فصل درباره آینده‌اش صحبت نمی‌کند و ما نیز به این تصمیم احترام می‌گذاریم. نباید نگران این موضوع باشیم.

کومان در خصوص انتقادها به گریژمان اظهار داشت: بازیکنان زیادی در تیم هستند که باید موثرتر بازی کنند مثل هافبک‌های ما و فقط این موضوع مختص گریژمان نیست. ما جزو تیم‌هایی هستیم که موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم.

وی اظهار داشت: من پشیمان نیستم که اجازه دادم سوارس برود. او بازیکنی تاثیر گذار است ولی تصمیمی که گرفته از سوی باشگاه و خود او بود.

کومان تصریح کرد: مصدومیت‌های کوتینیو مثل آسیب دیدگی آنسو فاتی و سرخیو روبرتو ما را خسته و ناراحت کرده است.

وی ادامه داد: امیدوارم به زودی فوتبال به حالت طبیعی خودش بازگردد. ما همچنین منتظریم تا رئیس باشگاه بارسلونا مشخص گردد و می‌دانیم بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

کومان در خصوص انتقال برخی بازیکنان به صورت قرضی گفت: فکر می‌کنم برخی از بازیکنان باید بیشتر در میدان حضور داشته باشند و نمی‌توانند در این تیم زیاد در ترکیب قرار گیرند. به همین علت می‌خواهم به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شوند.

وی ادامه داد: ما برای اینکه در رقابت لالیگا باقی بمانیم دیگر اجازه نداریم ببازیم. قهرمان شدن سخت است ولی تا لحظه آخر می‌جنگیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول