اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بارسای کابوس‌وار بی مسی ؛ گریژمان ضعیف، کومان بی‌ایده و هوادار ناامید بارسلونا

کومان شب گذشته با ارائه نمایشی ناامیدکننده به طرفداران بارسلونا نشان داد که چقدر این تیم بدون مسی بی‌زهر، درمانده و بدون تاکتیک است.

بارسای کابوس‌وار بی مسی ؛ گریژمان ضعیف، کومان بی‌ایده و هوادار ناامید بارسلونا

به گزارش خبرگزاری فارس، مسی از روزاریو خودش را به نیوکمپ رساند تا آخرین برد بارسلونا در سال 2020 را در مقابل ایبار جشن بگیرد. آبی‌اناری‌ها همیشه در نیوکمپ مقابل ایبار برنده بودند و طی 12 سال گذشته هیچ‌گاه جدال آخر سال خود را بدون برد پشت نگذاشته بودند. تا اینکه تیم کومان بدون مسی با نمایشی ناامیدکننده تمام این رکوردها منفی را به ثبت رساند.

اسپورت با تیتر «یک فاجعه دیگر»‌از نمایش ضعیف بارسلونا صحبت کرد و خوان باتله، نویسنده اسپورت در یادداشت خود نوشت: بارسای بدون مسی چقدر کابوس‌وار است.

این خبرنگار مشهور کاتالان‌ها نوشت که بارسلونا اثبات کرد که چرا نباید اجازه دهد مسی از این تیم برود. بارسا در مقابل ایبار، یک نمایش سرد، بدون ریتم، بدون ایده را به اجرا گذاشت و افتضاح بود.باتله نوشت بارسلونا مقابل وایادولید درخشان بازی کرد اما چه چیزی باعث شده که این تیم در جدال با ایبار آنقدر ضعیف و متفاوت بازی کند؟

*گریژمان؛ ستاره 120 میلیونی ناامیدکننده‌تر از همیشه!

کومان 2 تغییر اجباری در ترکیب داشت، گریژمان جای مسی را گرفت و فیرپو، در دفاع چپ جایگزین آلبای محروم شد. بارسا نشان داد بدون مسی اصلا سیال نیست، کاملا خشک و سرد بازی می‌کند و اصلا نمی‌تواند نبوغ خود را برای ایجاد موقعیت گل،‌ به کار بیاندازد. بدون مسی حتی ضربه آزادی در مقابل دروازه نیز بدست نیامد چون همه خطاها به وسیله او حاصل می‌شد. باتلر نوشت که بارسای بدون مسی، هم ضربات کمتری به سمت دروازه می زند و هم نمی تواند از عمق استفاده کند و از خطوط مدافعان حریف عبور کند.

اکان مک‌تیر در یادداشت خود برای مارکا نوشت که چرا اصلا «گریژمان» باید در ترکیب اصلی حضور داشته باشد وقتی حتی نمی‌تواند یک تاثیر کوچک در میدان بدون حضور مسی بگذارد. ستاره 29 ساله بارسلونا که بیش از 120 میلیون یورو برای آبی‌اناری‌ها آب خورده، نمایشی ضعیف از خود را به اجرا گذاشت و به قدری ناامیدکننده بود که کومان با اینکه نیاز به گل داشت، او را در دقیقه 66 با ترینکائو عوض کرد.

*بی‌ثباتی در ترکیب-کومانی که هنوز به سیستم ایده‌آلش نرسیده!

پیچی آلونسو، نویسنده دیگر اسپورت از نگاهی دیگر به نمایش بارسلونا نگاه کرد و تغییرات فراوان کومان در ترکیب را معضل بزرگ کنونی تیم دانست.

این خبرنگار مشهور کاتالانی نوشت که چقدر باید سیستم، چینش و ترکیب بارسلونا توسط کومان تغییر کند تا این مربی به اندیشه ایده‌آلش برسد. در این جدال بارسلونا با سعی داشت به مانند مسابقه با وایادولید و سیستم 2-5-3 بازی کند ولی عدم حضور مسی کاملاً نشان داد که بارسا سردرگم است و نمی‌تواند در یک سوم حریف از وسط راه نفوذ به دروازه را پیدا کند. به همین دلیل ارسال و کات‌بک از جناحین در دستور کار قرار گرفت و ایبار خیلی خوب توانست راه را ببندد. فیرپو که جای آلبا را گرفته بود توانست چند موقعیت ایجاد کند ولی سرجینیو دست عملکرد ضعیفی را به ثبت رسانید.

*دمبله - موتور محرک بارسلونا

تعویض دست با دمبله، یکی از اتفاقات خوب شب گذشته بارسلونا و کومان بود. ستاره فرانسوی که از کمند مصدومیت رها شده بود، نمایشی دیدنی از خود به اجرا گذاشت و توانست پس از یک ساعت، به سمت راست بارسا نیرو بدهد. سرانجام خود دمبله نیز توانست تک گل بارسلونا را به ثمر رساند.

اسپورت در گزارش خود نوشت که تغییرات زیاد، ثبات را از بارسای کومان گرفته و کاملاً شرایط تیم و آینده مسی را مبهم کرده است. بارسلونا تاکنون 20 امتیاز در 14 بازی از دست داده و یک آمار بسیار ضعیف محسوب می‌شود. اکنون بارسایی‌ها به این فکر هستند که تیمشان بدون مسی چه نتیجه‌ای خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول