اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهید سلیمانی اسطوره دنیای بشریت است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور شهید سپهبد قاسم سلیمانی را اسطوره دنیای بشریت نامید و گفت: مردم قدرشناس ما با حضور در تشییع باشکوه آن شهید عزیز حماسه بزرگ بعد از انقلاب را برای سرباز خودشان ترسیم کردند.

شهید سلیمانی اسطوره دنیای بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در مراسم اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین، اظهار کرد: مردم دیار ۱۵ خرداد بصیرت داشتند و این بصیرت در دوران کنونی هم ماندگار بوده است.

وی در ادامه گفت: آیت الله مصباح یزدی مدافع ولایت و دین‌داری بود و فقدان وی به عنوان یکی از یاران مقام معظم رهبری دردناک است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: ۹ تا ۱۹ دی دهه بصیرت بوده و این نامگذاری به خاطر حماسه‌های ماندگار این دهه است که قیام مردمان بصیر ورامین در ۱۵ خرداد و قم در ۱۹ دی زمان طاغوت زمینه‌ساز حرکت ماندگار ۹ دی برای حفظ نظام شد.

لطفی با بیان اینکه بصیرت و غیرت دینی مردم زمینه‌ساز ایام الله است، ابراز کرد: اسطوره دنیای بشریت شهید سلیمانی است و مردم ما چقدر قدرشناس بودند که با حضور در تشییع باشکوه آن شهید عزیز حماسه بزرگ بعد از انقلاب را برای سرباز خودشان ترسیم کردند.

وی تصریح کرد: عده‌ای با بهانه‌های مختلف می‌خواهند ایام الله به فراموشی سپرده شود، ما در عمل نشان دادیم از تصمیمات ستاد کرونا اطاعات می‌کنیم اما بعضی‌ها نمی‌خواهند ایام الله گرامی داشته شود، چه طور برای آزمون کنکور و استخدامی با کثرت صدها هزار نفری برنامه دارند اما برای بزرگداشت ایام الله که تمام ملاحظات اجرا و درنظر گرفته شده سنگ‌اندازی می‌شود و آن را مشکل‌دار اعلام می‌کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص یوم الله شهادت شهید سلیمانی و شخصیت این شهید، یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی به خاطر زهد و پارسایی خیلی شناخته شده نبود ولی چه شد به یک‌باره تشییع میلیونی سردار دل‌ها در عراق و ایران همچنین تشییع نمادینش در کشورهای دیگر اتفاق می‌افتد.

لطفی حاج قاسم را ماندگار تاریخ و قهرمان جهان اسلام نامید و ادامه داد: بصیرت حسینی و ملت حسینی عنوانی است که روز پنجم دهه بصیرت به نام سردار دل‌ها نامگذاری شد و همان‌طور که رهبری معظم فرمودند وی شخص نیست بلکه مکتب است و مکتب شهید سلیمانی ادامه‌دهنده و تربیت یافته مکتب عاشورا بوده است.

وی با ممتاز خواندن مکتب شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: مکتب شهید سلیمانی سعادت و خدامحوری را برای همگان معنی کرد چون اسلام واقعی اینگونه است و در مکتب سلیمانی سعادت اسلام مشاهده می‌شود؛ در دل مکتب اسلام تربیت یافته‌ای مانند شهید سلیمانی پرورش می‌یابد که امام خمینی و امام خامنه‌ای آن را ساخته‌اند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ابراز کرد: شاخص ممتاز شهید سلیمانی ارادت به اهل بیت(ع)، معنویت و خدامحوری است که ارادت داشتن به حضرت زهرا(س) در او مشاهده می‌شد.

 لطفی اضافه کرد: شکست داعش شکست یک گروه نبود و شکست آمریکا اسرائیل و هم‌پیمانان آن‌ها است.

وی با مقایسه امثال شهید سلیمانی و عنصرهای خودباخته که می‌روند در دامان دشمنان و اظهار نابخردانه دارند، بیان کرد: شخصیت‌های صدر اسلام و نامداران انقلاب اسلامی به خاطر ماندگاری در اسلام ماندگار شدند اما آن‌هایی که در آن‌سوی مرزها با دشمنان اسلام و انقلاب هم‌کاسه می‌شوند مطمئناً در تاریخ نامشان به تلخی دشمنان اهل بیت(ع) برده خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول