اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

«انتقام سخت» لگدمال کردن ابهت آمریکا در منطقه است/ مذاکره با شیطان پایان خوشی ندارد

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه مکتب سلیمانی گفتمان جهانی و بیدارکننده است، گفت: زدن پایگاه عین‌الاسد سیلی به آمریکا بود، انتقام سخت ما در این است که تمام حیثیت آمریکا در منطقه بر باد برود و حضورشان در منطقه پاک شود و ابهت آنها لگدمال شود.

«انتقام سخت» لگدمال کردن ابهت آمریکا در منطقه است/ مذاکره با شیطان پایان خوشی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام علی رضایی ظهر امروز در گفت‌وگوی تحلیلی تبیینی با موضوع بصیرت، ملت حسینی، مکتب شهید سلیمانی در گرگان اظهار کرد: دوران سختی در این یکسال بر ما گذشت، هنوز حضور روحی و معنوی شهید سلیمانی را احساس می‌کنیم، آمریکایی‌ها اشتباه کردند، قدرت و مکتب شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی قدم به قدم به نابودی نزدیک می‌شود، تصریح کرد: باید همواره قدردان کسانی باشیم که از خودگذشتگی کردند تا درسی را به جامعه تعلیم دهند.

* مکتب سلیمانی به معنای دستگیری از مسلمانان و رساندن به هدف مطلوب است

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با بیان اینکه مکتب سلیمانی به معنای دستگیری از مسلمانان و رساندن به هدف مطلوب است، افزود: شهید سلیمانی چنین مدیریتی را در زندگی خودش داشت که محبوبیت جهانی پیدا کرد.

رضایی با اشاره به عمر بابرکت بیش از ۵۰ ساله شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی ۴۰ سال تمام در جهاد و مبارزه بود کسی که عمر خود را بصورت جهادی در خدمت به انقلاب بود و تا پایان عمرش راه مقاومت و ایستادگی را برگزید، کسی که انقلابی‌گری همیشه خط قرمز او بود و به شاخصه انقلابی‌گری این شهید هیچگاه لطمه وارد نشد.

وی مکتب سلیمانی را در امیدواری به آینده معنا کرد و افزود: در عملکرد شهید سلیمانی غیر از امیدواری چیزی نمی‌بینید جهش و حرکت به سوی آینده، رفاه برای مردم مدنظر این شهید بود.

* زدن پایگاه عین‌الاسد سیلی به آمریکا بود، انتقام سخت ما در این است که تمام حیثیت آمریکا در منطقه بر باد برود

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران بیان کرد: در جلوه‌گری شخصیت شهید سلیمانی طوری بیان نشود که مردم فکر کنند اینها دست‌نیافتنی هستند، شهید سلیمانی از یک زندگی ساده چنان زمینه‌های رشد و بالندگی را طی کرد که زیرساخت چنین اتفاقی خوردن نان حلال است.

رضایی در خصوص تحقق انتقام سخت گفت: زدن پایگاه عین‌الاسد سیلی به آمریکا بود، انتقام سخت ما در این است که تمام حیثیت آمریکا در منطقه بر باد برود و حضورشان در منطقه پاک شود و ابهت آنها لگدمال شود.

وی انتقام سخت را در نابود کردن نفوذ آمریکا دانست و افزود: انتقام سخت به معنای آن است که مردم دنیا آنقدر بصیرت پیدا کنند که آمریکا قابل اعتماد نیست و امید به آمریکا را از خودشان سلب کنند.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با اشاره به اصرار برخی دولتمردان در مذاکره با آمریکا گفت: با مطرح کردن چندباره دولتمردان برای مذاکره با شیطان بزرگ، استقامت و ایستادگی زیرسوال رفته است، مذاکره با شیطان پایان خوشی ندارد، همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید به دشمن اعتماد کرد و چراغ سبز به آنها نشان داد، سازش با دشمن و ظالمان گناه کبیره است.

* برخی قدرناشناسی کردند که چرا ایران در سوریه حضور دارد، استکبارستیزی فقط محدود به ایران نمی‌شود/ مراسم‌های «بزرگداشت شهید سلیمانی» نباید اداری برگزار شود

رضایی در خصوص حضور ایران در سوریه بیان کرد: برخی قدرناشناسی کردند که چرا ایران در سوریه حضور دارد، استکبارستیزی فقط محدود به ایران نمی‌شود هر جا علیه اسرائیل کسی بلند شود ما از آنها حمایت می‌کنیم، سوریه در هشت سال دفاع مقدس و در نداری به ایران کمک کرد و اکنون ایران در اوج قدرت از آنها حمایت می‌کند.

وی گفت: سوریه از ایران درخواست کمک کرد اگر ایران به این کشور کمک نمی‌کرد حلقه مقاومت ضعیف و از هم گسسته می‌شد حاج قاسم سلیمانی به ما اثبات کرد استکبارستیزی و ایستادگی در برابر دشمن مرز نمی‌شناسد.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در خصوص تداوم و جوشش مکتب سلیمانی در جامعه افزود: اگر کسی بین خود و خدایش را اصلاح کند خدا مهرش را در دلها قرار می‌دهد اخلاص شهید سلیمانی او را بزرگ کرد، مردم کسی که به آنها خدمت می‌کند دوست دارند.

رضایی با اشاره به اینکه مراسم‌های «بزرگداشت شهید سلیمانی» نباید اداری برگزار شود، گفت: این بزرگداشت در پهنه جغرافیایی به‌صورت مردمی برگزار می‌شود وقتی در بودجه ۱۴۰۰ برای بزرگداشت شهید سلیمانی مبلغی را مدنظر قرار دادند دختر شهید الام کرد این بودجه را نمی‌خواهیم، این حرکت یعنی تفکر شهید سلیمانی زنده است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول