اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران: با تمام قدرت به مصاف شهرداری همدان خواهیم رفت

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: با تمام قدرت به مصاف شهرداری همدان می رویم و سراسر هجومی به مصاف این تیم خواهیم رفت.

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران:  با تمام قدرت به مصاف شهرداری همدان خواهیم رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جهانبخش جعفری  در خصوص دیدار‌های نفت  گاز گچساران با حریفان خود اظهار کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دو میزبان سپید رود رشت  بود که متاسفانه در این دیدار به دلیل  ۴۸ ساعت سفر طاقت فرسا با اتوبوس و خستگی بازی را به حریف واگذار کرد.

 وی در ادامه به آماده سازی تیم نفت و گاز گچساران  برای میزبانی از تیم شهرداری همدان گفت: پس از بازگشت  به شهرستان تمامی اتفاقاتی که در دیدار با سپید رودرشت رخ داد فراموش و تیم فوتبال تمرینات خود را بعد از 2 روز استراحت  آغاز کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به دیدار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با شهرداری همدان که امروز شنبه 13 دی ماه در استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت:  با تمام قدرت به مصاف شهرداری همدان می رویم و سراسر هجومی به مصاف این تیم خواهیم رفت و مطمئن باشید به هیچ حریفی در گچساران باج نخواهیم داد.

جعفری در خصوص جوانگرایی  تیم  در فصل اخیر گفت: در تمام تیم‌هایی که حضور داشته به جوانان توجه ویژه ای داشتم‌‌ و  گچساران هم به دلیل  داشتن بازیکنان فوتبال بلد، تیمی با میانگین سنی  ۲۳ سال بستیم.

وی دامه داد: با شرایط موجود مطمئنا شاهد نسل جدیدی از بازیکنان گچسارانی در فصل پیش رو خواهیم بود.
 جعفری در خصوص قضاوت داوران در 2هفته اخیر گفت: خوشبختانه شاهد قضاوت باکیفیت داوران جوان در 2 هفته گذشته بودیم.

سرمربی تیم فوتبال فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات مالی موجود خوشبختانه همه مسوولان  بسیج شده اند تا بهترین شرایط را برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  فراهم کنند.

 به گزارش فارس، در هفته سوم مرحله نخست لیگ دسته دو فوتبال کشور،  نفت و گاز گچساران میزبان تیم شهرداری همدان است.

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دو کشور است که  امروز روز شنبه 13دی ماه  راس ساعت14 بعد از ظهر در استادیوم  شهدای صنعت نفت و گاز گچساران به مصاف حریف همدانی خود می‌رود.

گفتنی است در هفته  نخست لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم نفت و گاز گچساران میزبان  تیم آوالان کامیاران  بود که در این دیدار زردپوشان گچساران با کسب نتیجه یک بر صفر  به پیروزی دست یافتند.

در هفته دوم این دیدار به مصاف سپید رود رش ررفتند که در این دیدار حریف رشتی با کسب نتیجه یک بر صفر نفت و گاز گچساران را با باشکست بدرقه کرد.

  در این دوره از مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌هایی همچون علم و  ادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان،  ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امیدگناوه، ویستاتوربین تهران، و محتشم تبریز هم‌گروه است.

انتهای پیام/82031

 

انتهای پیام/82031


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول