اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اشتغال‌زایی 686 نفری بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بخش خصوصی از سال 97 تا کنون 813 میلیارد ریال در حوزه گردشگری این استان سرمایه‌گذاری و در مجموع برای 686 نفر اشتغال‌زایی کرده است.

اشتغال‌زایی 686 نفری بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان

مهرداد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه بخش خصوصی 813 میلیارد ریال در حوزه گردشگری این استان سرمایه‌گذاری کرده است، گفت: این میزان سرمایه‌گذاری با اشتغال‌زایی مستقیم برای 686 نفر در سال‌های 1397 تاکنون از سوی بخش خصوصی در حوزه‌های مرتبط با گردشگری استان انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: از این میزان سرمایه‌گذاری 393 میلیارد ریال با اشتغال‌زایی 319 نفر مربوط به سال 1397 است.

وی ادامه داد: بخش خصوصی در سال 1398 در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری 240 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با اشتغال‌زایی 197 نفری داشته است.

جوادی یادآور شد: بخش خصوصی از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون‌بر 180 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با اشتغال‌زایی 170 نفر در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری انجام داده است.

انتهای پیام/68024/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول