اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تشییع شهید سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشاند

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تشییع شهید سلیمانی بار دیگر زنده بودن انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت را به رخ دنیا کشاند و مردم با این حضور میلیونی خود بار دیگر نشان دادند ادامه دهندگان راه شهید سلیمانی و جبهه مقاومت هستند.

تشییع شهید سلیمانی زنده بودن انقلاب  را به رخ دنیا کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا عسگری بامداد امروز به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع جوانان بسیجی در پیاده راه امیرکبیر شهر اراک اظهار کرد: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب ولایت اهل بیت(ع) بود و راه و منش شهید سلیمانی مبارزه با زورگویان عالم و استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین عالم که همان راه اسلام ناب محمدی است، بود.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی در طول حیات بابرکت خود با تشکیل جبهه مقاومت جهان اسلام و بشریت را از فتنه‌ها و توطئه‌های بزرگ نجات داد و امروز امنیتی که در منطقه وجود دارد به برکت خون شهید سلیمانی و شهدای عرصه مقاومت و مدافع حرم است.

وی گفت: ولایتمداری و اخلاص رکن اصلی سیره و مکتب شهید سلیمانی است و حاج قاسم به معنای واقعی مرد میدان نبرد و مجاهدت بود و نکته مهم این مسئله این است که ایشان مقاومت را از درون خود شروع کرد و امروز اگر می‌خواهیم نمودی از مردمیدان باشیم باید ابتدا از خود شروع کنیم.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه شهید سلیمانی در طول حیات با برکت خود تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را باطل کرد، ادامه داد: بسیاری از راهبردهای استکبار جهانی و حامیان آنها با مجاهدت‌های سردار سلیمانی با شکست جدی مواجه شد.

عسگری ادامه داد: علاوه بر این شهید سلیمانی با شهادت خود بار دیگر هیمنه استکبار را شکست داد که یکی از نمودهای آن تشییع چند میلیونی پیکر مطهر ایشان در ایران و عراق  و عزاداری ملت ها در سراسر دنیا بود که در غم حاج قاسم به خیابان ها آمدند و عزاداری کردند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: تشییع شهید سلیمانی بار دیگر زنده بودن انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت را به رخ دنیا کشاند و مردم با این حضور میلیونی خود بار دیگر نشان دادند ادامه دهندگان راه شهید سلیمانی و جبهه مقاومت هستند.

 عسگری گفت: کتب انقلاب اسلامی در طول تاریخ نشان داده هیچ حمله و گستاخی بی پاسخ نخواهد ماند و در مسئله شهادت شهید سلیمانی انتقام سخت با جدیت گرفته خواهد شد اما امروز مسئله‌ای که باید مورد توجه جوانان باشد انتقام سخت در حوزه نرم افزاری و شکست هیمنه دشمنان و خصوصا استکبارجهانی در همه ابعاد است که باید توسط نخبگان و جوانان ایرانی محقق شود.

وی تاکید کرد: امروز یک سال از شهادت شهید سلیمانی می‌گذرد و در طی این یکسال جوانان و نوجوانان زیادی با مکتب شهید سلیمانی آشنا شدند و لذا همه وظیفه داریم اقشار و آحاد مختلف مردم را با مکتب شهید سلیمانی آشنا کنیم و در این مسیر از همه خلاقیت‌ها و توانمندی‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول