اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستگیری عاملان تیراندازی‌های شبانه در بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق مسلح موتورسیکلت و عاملان تیراندازی های شبانه توسط کلانتری۱۱ این شهرستان خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی‌های شبانه در بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد عزیزی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: در همین راستا ماموران کلانتری ۱۱ پس از بررسی موضوع با اقدامات اطلاعاتی دو سارق مسلح عامل آن سرقت‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح گرم و مهمات مربوطه و یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد، سارقان مذکور عاملان تیراندازی‌های شبانه منطقه تامین اجتماعی بهبهان بوده اند، اضافه کرد: تحقیقات جهت کشف دیگر اقدامات مجرمانه در دستور کار است.

فرمانده انتظامی بهبهان با بیان اینکه شاکیان می‌تواند جهت طرح و یا پیگیری شکایت خود به کلانتری ۱۱ مراجعه کنند، از شهروندان خواست: اطلاعات خود از سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول