اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دبیر ستاد امر به معروف کهگیلویه و بویراحمد: علامه مصباح از نوادر دوران بود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: علامه مصباح از نوادر دوران بود.

دبیر ستاد امر به معروف کهگیلویه و بویراحمد: علامه مصباح از نوادر دوران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج دبیر ستاد امر به معروف و ‌‌نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت درگذشت علامه مصباح یزدی آورده است: خبر ارتحال عالم ربانی و حکیم صمدانی و مفسر قرآنی حضرت آیت الله مصباح یزدی بسیار موجب تاسف و تالم است انصافاً باید گفت ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیئ.

در این پیام آمده است: به جد می‌توان گفت معظم‌له از جهت نوآوری‌ها و توانمندی در نقد و ارزیابی آرای بزرگان و نیز ارائه دیدگاه ها و آرا و راهکارهای جدید در عرصه‌های مختلف به ویژه در فلسفه اولی و معرفت شناسی و فلسفه اخلاق و فلسفه حقوق از نوادر دوران بوده است.

اگر بخواهیم به تعداد انگشتان دست کسانی که در یک قرن گذشته در عرصه های بالا نوآوری و تولیدات فکری داشته‌اند را  نام ببریم یقیناً معظم له یکی از آن ها بوده است.

در این پیام آمده است: ضمن تسلیت رحلت جانسوز عمار انقلاب و رهبری در شب شهادت سردار دل‌ها این مصیبت را به محضر مبارک حضرت امام عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و رهبر معظم انقلاب «مد ظله العالی»، حوزه های علمیه، مراجع معظم تقلید،و شاگردان ایشان، و ملت ولایت مدار  ایران اسلامی،بالاخص بیت مکرم آن عالم ربانی تعزیت و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند سبحان، رحمت، مغفرت و حشر با اولیاء الله را برای آن عالم ربانی مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول