اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیشرفت 88 درصدی خط انتقال گاز نیروگاه‌های یک و ۲ در زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: خط انتقال گازرسانی به نیروگاه‌های یک و ۲، پیشرفت 88 درصدی دارد.

پیشرفت 88 درصدی خط انتقال گاز نیروگاه‌های یک و ۲ در زنجان

موسی احمدلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 15 میلیارد و 139 میلیون تومان اعتبار برای پروژه گازرسانی به نیروگاه‌های یک و 2 زنجان تخصیص می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: خط انتقال هم‌اکنون 88 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این خط انتقال منشعب از خط انتقال ۴۸ اینچ دوم آذربایجان است، افزود: با اجرای این طرح، امکان تامین گاز نیروگاه‌های یک و ۲ زنجان و صنایع و واحدهای تولیدی واقع در منطقه شمالغرب استان زنجان میسر می‌شود.

احمدلو با اشاره به اینکه این خط انتقال بستر لازم برای تامین گاز ۵۴ روستای استان را فراهم می‌کند، افزود: با این طرح ۴ هزار و ۲۷۲ خانوار از مزیت‌های طرح گازرسانی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با تکمیل این خط انتقال راه‌اندازی و افزایش تحویل گاز به نیروگاه‌ها، در راستای کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی، صرفه جویی‌های اقتصادی و فراهم‌سازی زمینه تولید برق بیشتر میسر است.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول