اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری رزمایش مرد میدان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق فارس از برگزاری رزمایش مرد میدان همزمان با فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و مدیریت های تابعه این شرکت در استان خبر داد.

برگزاری رزمایش

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی پارسایی با اعلام این خبر در نشست بصیرتی ۹ دی گفت: در راستای عمل به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مواسات و کمک مومنانه و با تاسی از سیره و اخلاق سردار دل ها درک مک رسانی به جامعه، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بهره گیری از ظرفیت بسیج، رزمایش" مرد میدان" را به مرحله اجرا در خواهد آورد. 

وی در تشریح این رزمایش گفت: در این رزمایش که با همکاری بیش از ۳۰ گروه و تعداد ۳۰۰ نیروی بسیجی در سراسر استان برگزار می شود، آن دسته از مشترکان برق خانگی که می توانند بر اساس طرح ملی "برق امید"  از مزیت تخفیف کامل هزینه برق مصرفی برخوردار شوند، شناسایی و پس از مراجعه به درب منزل آنان راهنمایی لازم ارائه خواهد شد.

پارسایی ادامه داد: در موارد متعدد دیده شده است که مشترکان بخش خانگی در سطح استان مشمول تخفیف های برق امید هستند اما اطلاعی از این مورد نداشته ویا با ایجاد تغییرات جزیی در مصرف برق خود می توانند مشمول این طرح گردند ولی برای تعویض وسایل برقی پرمصرف خود با مشکل اقتصادی روبرو هستند که با انجام این رزمایش و اطلاع رسانی دقیق، این گروه از مشترکان در سطح استان شناسایی و به استناد تفاهم نامه مبادله شده با بانک قرض الحسنه " مهر ایران " به بانک مرتبط جهت دریافت تسهیلات لوازم خانگی کم مصرف ایرانی معرفی می شوند.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق فارس یادآور شد: پس از معرفی به بانک نیز ممیزی‌هایی صورت می گیرد تا نسبت به دریافت تسهیلات وتعویض وسائل پر مصرف برقی اطمینان حاصل شود.وی پیش بینی کرد پس از برگزاری این رزمایش و با همکاری مشترکان بتوان علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی برق ، بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کمک های مومنانه در حدود ۲۰ میلیارد ریال ارزش افزوده جهت مشترکان برق خانگی ایجاد گردد.

پارسایی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح با تشویق خرید کالای ایرانی و فراهم نمودن شرایط خرید آن در سال جهش تولید، کمک شایانی به تولیدکنندگان داخلی نیز صورت پذیرد.

در ادامه این نشست، فرمانده بسیج ادارات استان فارس نیز طی سخنانی فرارسیدن سالروز حماسه سترگ و به یادماندنی یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

جواد قناعتی، یوم الله ۹ دی را روز بصیرت و روزی پر افتخار برای مردم ولایتمدار در دفاع از ارزشهای نظام اسلامی عنوان کرد .

وی با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" اظهار داشت: سردار سلیمانی به گروه یا قشر خاصی تعلق نداشت و تمام مردم در هر سن،گروه و موقعیتی که بودند، دلبستگی خاصی به این شخصیت والامقام داشتند، به طوری که هم اکنون و پس از شهادت نیز نام وخاطره ایشان در دل های همگان جاری است و به نیکی یاد می شود.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول