اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تقدیر از حافظان اموال عمومی و مردم در اعتراضات قرقیزستان

اداره معنوی مسلمانان قرقیزستان، به محافظان داوطلب مردمی که در شورش‌های اکتبر بیشکک از اموال عمومی و مردم در برابر غارتگران و چپاولگران دفاع کردند، تقدیر کرد.

تقدیر از حافظان اموال عمومی و مردم در اعتراضات قرقیزستان

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، اداره معنوی مسلمانان قرقیزستان، به محافظان داوطلب مردمی که در شورش‌های اکتبر بیشکک از اموال عمومی و مردم در برابر غارتگران و چپاولگران دفاع کردند، تقدیر نامه افتخار اهدا شد.

در این مراسم مفتی اعظم «مقصد حاجی توکتوموشف» به همراه دانیل اسقف بیشکک از داوطلبان مردمی در جهت ایجاد آرامش در شهر تشکر کرده و تقدیر نامه افتخار به آنها اهدا شد.

 پس از این حوادث، اغلب ساختارهای قدرت و امنیتی فلج شدند. رهبران دینی و اسقف‌های قرقیزستان از کلیسای ارتدکس روسیه وارد میدان شدند و داوطلبانه شهر را از چپاول و غارت شورشگران سود جو محافظت کردند و با هوشیاری برای گشت زنی در خیابان‌های بیشکک وارد میدان و خیابان‌های شهر شدند و در واقع اجازه ندادند سناریوهای سرقت‌های جمعی 2005 و 2010 تکرار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول