اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تلاش نتیجه‌بخش امدادگران برای یافتن کودک ۷ ساله در بهبهان

تلاش نجاتگران هلال‌احمر برای یافتن کودک ۷ ساله مفقود شده در منطقه پلاژ تفریحی مارون بهبهان نتیجه داد.

تلاش نتیجه‌بخش امدادگران برای یافتن کودک ۷ ساله در بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حسین مرشد بهبهانی رییس جمعیت هلال احمر این شهرستان از عملیات جستجو و نجات برای یافتن  دختر بچه ی هفت ساله مفقود شده در منطقه تفریحی پلاژ مارون خبر داد و اظهار کرد: حوالی شب گذشته گزارش مفقود شدن دختر بچه‌ای هفت ساله و ناشنوا که با خانواده خود برای تفریح به محوطه پلاژ مارون رفته بود، به کشیک جمعیت هلال احمر بهبهان اعلام شد.

وی ادامه داد: نجاتگران امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان در قالب دو تیم امدادی به محل اعزام و پس از ارزیابی منطقه و دریافت اطلاعات مورد نیاز به همراه پرسنل حراست پلاژ مارون، سریعا عملیات جستجو را آغاز کردند.

رییس جمعیت هلال احمر بهبهان با بیان اینکه خوشبختانه تاریکی هوا و شرایط خاص فرد گمشده نتوانست سد راه تیم‌های جستجو و نجات شوند، تصریح کرد: در نهای این کودک در مدت زمان کمی پیدا و به آغوش پر مهر خانواده بازگردانده شد.

مرشد بهبهانی در پایان از خانواده‌هایی که افراد دارای معلولیت داشته و برای تفریح به طبیعت می روند درخواست کرد در اماکن تفریحی بویژه نقاط کوهستانی، بیشتر به مراقبت و حفاظت از این افراد بپردازند و در هنگام بروز حوادث زمان را از دست نداده و سریعاً با شماره  ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس گرفته و حادثه را اطلاع دهند.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول