اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 10 میلیارد تلویزیون، رینگ خودرو و پودر بدنسازی قاچاق در هرمزگان

مأموران پلیس هرمزگان موفق به کشف محموله‌های مختلفی از کالاهای قاچاق در استان شدند.

کشف 10 میلیارد تلویزیون، رینگ خودرو و پودر بدنسازی قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مأموران پلیس هرمزگان در شبانه روز اخیر موفق به کشف محموله‌های مختلفی از کالاهای قاچاق در مناطق مختلف استان شدند.

تلویزیون های قاچاق در "بندرعباس" کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 54 دستگاه تلویزیون و3 دستگاه باند قاچاق به ارزش 30میلیارد ریال در شهرستان "بندرعباس" خبر داد.

سرهنگ مهرداد مشوق در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی استان در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق کالا در یکی از محله های شهرستان "بندرعباس" پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک باب منزل54 دستگاه تلویزیون و3دستگاه باند قاچاق کشف کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی محموله کشف شده را 30میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا یکی از محوری ترین برنامه های نیروی انتظامی به شمار می آید.

رینگ های خارجی قاچاق توقیف شد

 فرمانده انتظامی بندر عباس از کشف محموله رینگ لاستیک خارجی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ تیمور دولتیاری در بیان جزئیات خبر اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید میرزایی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه  کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. وی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون هزارعدد رینگ لاستیک خارجی قاچاق کشف  کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس بنابرنظرکارشناسان ارزش این محموله را 20میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

پودر بدنسازی قاچاق در هرمزگان کشف شد

 فرمانده انتظامی استان از کشف محموله 50 میلیارد ریالی پودر بدنسازی قاچاق از یک دستگاه کانتینر در شهرستان بندر عباس خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در اسکله شهید رجایی شهرستان "بندر عباس" با اشراف اطلاعاتی به یک دستگاه کانتینر مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از کانتینر، 5تن انواع پودر غیرمجاز بدنسازی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ارزش ریالی کالای کشف شده را برابر نظر کارشناسان 50 میلیارد ریال برآورد و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق کالا از مردم خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعات از فعالیت های قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیل مکانیکی قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه بیل مکانیکی به ارزش 30 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .

سردار غلامرضا جعفری در بیان جزئیات خبر اظهار داشت : مامورأن پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب حین گشت زنی در سطح شهر بلوار زهوکی به یک دستگاه تریلی کشنده حامل یکدستگاه بیل مکانیکی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی بیشتر مشخص شد کامیون حامل یک دستگاه بیل مکانیکی فاقد مدارک قانونی می باشد.

فرمانده انتظامی استان ارزش ریالی محموله کشف شده را 30میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول