اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان نوع مدیریت حاج قاسم را برای حل مشکلات به کار گیرند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مدیریت در نظام جمهوری اسلامی عمل خالصانه، صادقانه و شجاعانه می‌خواهد که مسؤولان باید برای امور خود در نظر داشته باشند.

مسؤولان نوع مدیریت حاج قاسم را برای حل مشکلات به کار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سردار محمد کوثری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در آئین بزرگداشت اولین سالگرد شهادت هادی طارمی محافظ شهید سپهبد سلیمانی بر سر مزار این شهید در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س)، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نمادی از مقاومت بود چنان که در جریان جنگ ۳۳ روزه لبنان ایستادگی و مقاومت دفاع مقدس کشورمان را به حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله منتقل کرد و باعث پیروزی جبهه مقاومت شد و پس از آن نیز رژیم صهیونیستی نتوانست پیروز شود و حتی اکنون حریف غزه هم نمی‌شود.

وی با تأکید بر ایستادگی مظلومان در مقابل زورگویان، گفت: در آخرین موردی که حاج قاسم توطئه استکبار جهانی و سران ارتجاع منطقه را خنثی کرد بحث داعش بود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تروریست‌های داعش تا ۳۵ کیلومتری کشور ما از سمت مرز عراق آمده بودند، افزود: ترامپ گفته که ما ۷ هزار میلیارد دلار هزینه کردیم اما هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم.

سردار کوثری ادامه داد: یکی از خصوصیات بارز سردار سلیمانی، به غیر از اخلاص و شجاعتش، مرد عمل و مرد میدان بود و با پایین‌ترین رده در صحنه و در نوک پیکان حضور پیدا می‌کرد چنان که می‌بینیم در قلب دشمن نماز جماعت اقامه می‌کند اما ترامپ وحشت‌زده با ترس و شبانه و مخفیانه به منطقه سفر می‌کند.

وی با اشاره به شهادت‌طلبی سردار سلیمانی و بی‌قراری‌اش پس از شهادت شهید کاظمی، بیان کرد: حاج قاسم در آشکارا و پنهانی با خداوند یکی است و به همین دلیل محبوب دل‌ها شد و از کشورهای مختلف به جبهه مقاومت لبیک گفتند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن حاج قاسم، تأکید کرد: ترامپ منتظر انتقام باشد چرا که وی در رأس ۴۸ نفر شیطان قرار دارد و قطعاً انتقام خواهیم گرفت و زمان و مکان دقیق آن فرا می‌رسد.

سردار کوثری با اشاره به شجاعت و وفاداری شهید طارمی، ابراز کرد: هادی طارمی ۱۶ سال در کنار حاج قاسم و همیشه در مأموریت بود، همواره در راه خدا قدم برداشت و فرمانده خود را تا آخرین لحظه یاری کرد.

وی تصریح کرد: امروز بر سر مزار این شهید جمع شدیم تا بگوئیم ما تا آخر پشت سر ولی فقیه ایستاده‌ایم و در مکتب ولایت به عنوان یک بسیجی، پاسدار و ارتشی در مقابل استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی، و سران مرتجع منطقه ایستادگی خواهیم کرد تا زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم کنیم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برخی مسؤولان کشورمان متأسفانه آن طور که باید خالصانه و صادقانه کار نمی‌کنند و شاید کوتاهی داشته باشند اما مردم عزیز کشورمان با تمام کاستی‌ها پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

سردار کوثری در پایان با تأکید بر درس گرفتن از مکتب اهل بیت(ع) و استفاده از افکار و نوع مدیریت حاج قاسم برای حل مشکلات کشور، عنوان کرد: مدیریت در نظام جمهوری اسلامی عمل خالصانه، صادقانه و شجاعانه می‌خواهد که مسؤولان باید برای امور خود در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول