اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد: تمام خانه‌های روستایی استان بیمه شدند

استاندار یزد گفت: تمام خانه‌های روستایی استان یزد در برابر حوادث اعم از حوادث طبیعی و آتش‌سوزی بیمه شدند.

استاندار یزد: تمام خانه‌های روستایی استان بیمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی در جلسه پیگیری وضعیت سیل‌زدگان ابرکوه در دفتر امام جمعه یزد ضمن قدردانی از پیگیری‌های امام جمعه و همراهی خیران در زمینه رسیدگی به آسیب‌دیدگان سیل ابرکوه اظهار کرد: امیدواریم خسارات مردم هرچه سریع‌ترجبران شود و در کنار این امر، مباحث مربوط به پیشگیری از بروز سیلاب جدید در بارندگی‌های آینده نیز پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضایی، مسئولان، دهیاران و ... افزود: تلاش ما این است که پیگیری‌ها به گونه‌ای باشد که هیچ شهردار، دهیاری و دستگاهی نسبت به مشکلات ایجاد شده برای مردم بی‌تفاوت نباشد و حس مسئولیت‌پذیری را در جامعه و استان تقویت خواهیم کرد.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: دیگر در استان یزد شاهد اتفاقاتی که ناشی از سهل انگاری و بی‌دقتی و عدم اجرای مسئولیت‌های قانونی یا تضییع حق مردم نسبت به یکدیگر است، نباشیم.

طالبی با بیان اینکه تمام خانه‌های روستایی استان یزد بیمه شدند، افزود: امیدواریم با مبالغ پرداخت شده توسط بیمه و همکاری دستگاه‌ها، بتوانیم هرچه سریع‌تر ساخت خانه‌های تخریب شده در سیل را آغاز کنیم.

محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد نیز در این نشست، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نیز بارندگی‌های متعددی داشتیم و خسارت‌هایی به بار آمده که خسارات آن به مردم پرداخت شده اما در سیل آذرماه امسال، مسئله سیل فیروزآباد در رسانه‌ها پررنگ شد.

وی افزود: اقدامات در حال انجام است و اکنون با مشکل زمین در روستای فیروزآباد مواجه هستیم و در صورتی که این مشکل برطرف شود، کار ساخت و ساز خانه‌ها به سرعت آغاز خواهد شد.

صاقیان خاطرنشان کرد: هزینه رهن خانه برای 11 خانوار پرداخت شد و فرد دیگری تا این لحظه مراجعه نداشته است و در این زمینه هم افرادی که مالک بودند و هم مستاجران، زیر پوشش قرار گرفتند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول