اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پرونده مسکن مهر بوشهر تا پایان سال بسته می‌شود

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر استان بوشهر، گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد تعهد استان بوده که از این تعداد ۸۶ واحد باقیمانده است که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و پرونده مسکن مهر در استان بوشهر بسته خواهد شد.

پرونده مسکن مهر بوشهر تا پایان سال بسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید حیدری بریدی در نشست با وزیر راه و شهرسازی در خصوص طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی اظهار داشت: از ۷۷ هزار خانوار روستایی، ۵۷ درصد معادل ۴۳ هزار و ۸۹۰ واحد را مقاوم سازی کرده‌ایم که نرم کشوری ۴۸ درصد است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: در حوزه مسکن محرومین که رسالت اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، ۷۰۰ واحد مسکونی را آغاز کرده‌ایم که تاکنون ۶۰ درصد به اتمام رسیده و واحدهای تکمیل نشده در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر استان بوشهر، گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد تعهد استان بوده که از این تعداد ۸۶ واحد باقیمانده است که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و پرونده مسکن مهر در استان بوشهر بسته خواهد شد.

حیدری بریدی با بیان اینکه در حوزه احداث مسکن روستایی، استان بوشهر دارای رتبه اول کشور است، بیان داشت: استان بوشهر دارای ۲۶۲ بوستان امید است به ازای هر نفر سه متر سرانه فضای سبز که از ۶۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در سال ۹۳ به ۶۰۹هزار و ۵۰۴ متر مربع رسیده که استان بوشهر جز استان‌های برتر در این حوزه است.

وی افزود: ۲۰۰ زمین مینی والیبال، ۱۶۲ سینمای روی باز برای مناسبت‌های مختلف در این بوستان‌ها احداث شده و همچنین ۱۶۹ واحد زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۳۳میلیارد تومان که بوشهر جز استان‌های برتر است.

این مقام مسؤول ابراز داشت: در اجرای طرح هادی هزار و ۷۴۰ پروژه از سال ۹۳ تاکنون اجرا شده، معادل ۳۸۴ کیلومتر از معابر روستایی اسفالت شده‌اند که برخورداری این روستاها از این معابر روستایی تا قبل از دولت ۳۴درصد بود و اکنون به ۵۴ درصد رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در رابطه با طرح اقدام ملی در استان بوشهر، گفت: در طرح اقدام ملی اتفاقات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته که از ۴۶۱ واحد طرح اقدام ملی، توسط خود بنیاد در شهرستان های دیلم، دشتی، بنک و دیر آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: سهمیه استان بوشهر در قالب گروه‌های ساخت، ۶۰ واحد در شهر اهرم خواهیم داشت که تاکنون ۱۶ نفر متقاضی مراجعه کردند که در حال طی مراحل اداری هستند‌.

حیدری بریدی افزود: در حوزه سند مالکیت ۹۵ درصد روستاهای استان دارای سند مالکیت هستند که اتفاق خوبی است که در استان بوشهر طی این چندسال به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول