اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نقش‌آفرینی ستاد اجرایی فرمان امام در فرآیند تولید واکسن ایرانی بی‌نظیر است

استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش‌آفرینی ستاد اجرایی فرمان امام در فرآیند تولید واکسن ایرانی داشت و افزود: این حرکت بی‌نظیر و قابل تقدیر نمونه‌ای بارز در راستای تحقق شعارهای اقتصاد مقاومتی است که در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به دستاورد مهم طرح شهید سلیمانی در کاهش تعداد مبتلایان و مرگ و میرهای کرونایی در استان، اظهار داشت: انصافا طرح بسیاری خوبی است که با رفتن به سراغ ویروس، زنجیره انتقال آن را از درب منازل قطع می‌کنیم.

وی ادامه داد: موفقیت در این طرح و کاهش مبتلایان به معنی از بین رفتن کرونا نیست، مردم باید همچنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه گریزی هم به نقش‌آفرینی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فرآیند تولید واکسن ایرانی داشت و افزود: این حرکت بی‌نظیر و قابل تقدیر ستاد نمونه‌ای بارز در راستای تحقق شعارهای اقتصاد مقاومتی است که در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به توانمندی متخصصان داخلی، ادامه داد: داوطلب شدن دختر دکتر مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فاز نخست آزمایش انسانی واکسن کرونا حاکی از ایمان، باور و اعتماد مجموعه به دانشمندان کوشای ایرانی است.

بازوند به نقش ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمانشاه در ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی در استان اشاره کرد و افزود: بنیاد برکت در استان کرمانشاه منشأ خیر و برکت برای مردم بوده و فعالیت‌های ویژه‌ای محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار انجام داده که مهترین این فعالیت‌ها اقداماتی در قالب پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به خصوص در بحران زلزله، سیل و بیماری کرونا بوده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول